  • 1. Data: 2012-01-21 11:10:36
    Temat: kondensator
    Od: "identifikator: 20040501" <N...@g...pl>

    jaki rozstaw nóżek może mieć kondensator elektrolityczny 8x12mm?

    a w ogóle może Ktoś ma PDFa z opisem różnych obudów?

  • 2. Data: 2012-01-21 14:24:30
    Temat: Re: kondensator
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> wrote in message
    > jaki rozstaw nóżek może mieć kondensator elektrolityczny 8x12mm?
    >
    > a w ogóle może Ktoś ma PDFa z opisem różnych obudów?

    Ja bym na Twoim miejscu odwiedził jakiś www sklepu elektronicznego
    i stamtąd ściągnął datasheet jakiegoś kondensatora który Cię interesuje.
    Np. dobry sklep www.digikey.com - tu masz listę opcji różnych kondziorów
    aluminiowych - wybierz sobie co Ci pasi i po prawej stronie jest datasheet:
    http://search.digikey.com/us/en/cat/capacitors/alumi
    num/131081

  • 3. Data: 2012-01-22 01:06:49
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:jfe6fa$1tm$1@node2.news.atman.pl...
    > jaki rozstaw nóżek może mieć kondensator elektrolityczny 8x12mm?
    >
    > a w ogóle może Ktoś ma PDFa z opisem różnych obudów?

    Biorąc pod uwagę raster 2,54 mm
    jaki rozstaw obstawiasz?

    Biorąc pod uwagę długie końcówki,
    jakie ma znaczenie rozstaw dziurek?

    CO TO A PYTANIE WOGÓLE.
    BLONDYNKA JESTEŚ?

    Feromon

  • 4. Data: 2012-01-22 02:50:48
    Od: Mario <m...@...pl>

    W dniu 2012-01-22 02:06, Feromon pisze:

    > Użytkownik "identifikator: 20040501" <N...@g...pl> napisał
    > w wiadomości news:jfe6fa$1tm$1@node2.news.atman.pl...

    > Biorąc pod uwagę raster 2,54 mm
    > jaki rozstaw obstawiasz?

    Ja obstawiam 3,5 mm.

    > Biorąc pod uwagę długie końcówki,
    > jakie ma znaczenie rozstaw dziurek?

    Takie, że kondensator z rastrem 3,5 kiepsko siedzi w płytce z rastrem
    2,5 albo 5mm.

    > CO TO A PYTANIE WOGÓLE.
    > BLONDYNKA JESTEŚ?

    A ty?
    I po co krzyczysz?

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 5. Data: 2012-01-22 10:36:21
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    Sunday, January 22, 2012, 3:50:48 AM, you wrote:

    > Ja obstawiam 3,5 mm.

    A ja 3.81

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 6. Data: 2012-01-22 11:25:58
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    > A ja 3.81
    Niestety RoMan ale spojrzałeś w jakieś pdf-y kondensatorów?
    http://www.tme.eu/dok/E/EEUFM1E101-Panasonic-datashe
    et-5226.pdf
    http://www.soselectronic.pl/a_info/resource/a/pdf/TK
    .pdf

    Nie wiem czemu ale producenci kondensatorów podają rozstaw np.
    2mm +-0,5mm, 3,5mm +-0,5mm, 5mm +-0,5mm
    nigdzie nie ma 3,81mm czy 150mils tylko 3,5mm
    pomimo że w pdf-ach scalaków jest np. 50mils/1,27mm
    tylko proszę nie tłumacz mi że to jest wymiar 150mils zaokrąglony do 137:)

    --
    pzdr, j.r.

  • 7. Data: 2012-01-22 11:38:40
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello j.r.,

    Sunday, January 22, 2012, 12:25:58 PM, you wrote:

    > Niestety RoMan ale spojrzałeś w jakieś pdf-y kondensatorów?
> [...]

    Pamiętam stare PDFy - jak jeszcze producenci się nie wygłupiali i
    wszystko podawano w sensownych podwielokrotnościach cala.

> [...]
    > pomimo że w pdf-ach scalaków jest np. 50mils/1,27mm
    > tylko proszę nie tłumacz mi że to jest wymiar 150mils zaokrąglony do 137:)

    A założysz sie,ze wlezie bez zająknięcia w 150mils? :P

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 8. Data: 2012-01-22 18:54:49
    Od: Mario <m...@...pl>

    et-5226.pdf
    .pdf

    > Pamiętam stare PDFy - jak jeszcze producenci się nie wygłupiali i
    > wszystko podawano w sensownych podwielokrotnościach cala.

    Teraz zdaje się layouty elementów zgodne z IPC mają raster metryczny.

    > A założysz sie,ze wlezie bez zająknięcia w 150mils? :P

    Wchodzi ale mimo tego nadal jest określany jako raster 3,5 mm :)

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 9. Data: 2012-01-22 19:13:16
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mario,

    Sunday, January 22, 2012, 7:54:49 PM, you wrote:

    [...]

    > Teraz zdaje się layouty elementów zgodne z IPC mają raster metryczny.

    Alez wiem - to ja klientom tłumaczę, że metryczny karkas ETD29 z
    rozstawem pinów 5mm i rozstawem rzędów 25.5mm wejdzie mu w PCB
    projektowane dla 200/1000mils.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl

  • 10. Data: 2012-01-22 21:22:53
    Od: "j.r." <j...@g...pl>

    RoMan Mandziejewicz wrote:

    et-5226.pdf
    .pdf

    > Pamiętam stare PDFy - jak jeszcze producenci się nie wygłupiali i
    > wszystko podawano w sensownych podwielokrotnościach cala.
    Nie wiem co spowodowało te zmiany ale to jakoś nie pasuje mi do
    systemu calowego, tak jakby sami eurpoejczycy kondki kupowali :)
    Tak i przychodzi kolega do kolegi
    - pożycz 500zł,
    - masz 512zł będzie do równego :)

    > A założysz sie,ze wlezie bez zająknięcia w 150mils? :P
    Ale on ma +- 0,5mm tolerancje wykonania więc musi wleźć i 3mm i 4mm
    więc otwory muszą posiadać luz więc i w raster 3,2 czy 3,8mm też musi wejść
    :)
    --
    pzdr, j.r.