  • 31. Data: 2010-12-07 22:41:01
    Temat: Re: konczy sie pewna epoka...
    Od: on <o...@o...no>

    > Swoja droga to ciekaw jestem o co chodzi.Jest urzadzenie, klient placi,
    > co im to przeszkadza ?
    >
    > Miejsce na centralach zajmuje, Ericsson pobiera co miesiac oplate za
    > support i serwis, szkolenie obslugi jest za drogie, czy musza sie
    > wykazac lepsza statystyka dostepow "szerokopasmowych" ?

    Produkt został 'zamknięty' kilka lat temu.
    Zero supportu, zero części zamiennych (chyba, że kanibalizacja
    wycofanych z eksploatacji urządzeń), brak możliwości jakiegokolwiek
    rozwoju, migracji, zmiany.
    Myślę, że to po prostu koniec technologiczny.

  • 32. Data: 2010-12-08 13:08:42
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Maciej Bebenek (news.onet.pl) napisał:

    > A nie wiesz, że radiolinie (kolejne przęsła) MUSZĄ iśc zygzakiem?

    A w dodatku same fale to sinusoidy, więc też "od siebie" sporo
    nadkładają :-P.

    Przemek

  • 33. Data: 2010-12-08 13:10:10
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik J.F. napisał:
    > Użytkownik "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...one.pl>

    > Bo to nie w szczerym polu i nie przenosic - konkurencja moze kawalek
    > pomieszczenia niedaleko centrali, kwestia poprowadzenia jednego kabla
    > zeby sie wpiac w system TP.
    > I stawka za wynajem nie bedzie 800zl/m, choc z ochrona i klima kto wie ..

    Za to będzie BMT w temacie tego "jednego kabla" :-)

    Przemek

  • 34. Data: 2010-12-08 13:53:51
    Od: "jerry" <j...@w...sam.wiesz.co.o2.pl>

    Użytkownik "brum" napisał w wiadomości news:idi92o$6gf$1@news.onet.pl...
    > oficjalnie z koncem roku, w praktyce z lekkim poslizgiem, tp likwiduje sdi

    Poważna epoka się skończy jak zlikwidują ostatni AW.

  • 35. Data: 2010-12-08 23:17:19
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    W dniu 2010-12-06 10:06, brum pisze:
    > oficjalnie z koncem roku, w praktyce z lekkim poslizgiem, tp likwiduje sdi

    Znalazłem fuckturę na instalację :-)

    http://on.fb.me/fppQtp

  • 36. Data: 2010-12-09 09:11:21
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl> writes:

    > Znalazłem fuckturę na instalację :-)

    Też gdzieś mam. I modem...

    MJ

  • 37. Data: 2010-12-09 10:01:16
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Michal Jankowski" <m...@f...edu.pl>

    > Też gdzieś mam. I modem...

    Też zamówiłem. I po roku obiecywania przysłali, że jednak nie zainstalują

  • 38. Data: 2010-12-09 21:31:43
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    > Znalazłem fuckturę na instalację :-)
    >
    > http://on.fb.me/fppQtp

    Fajna pieczątka tam jest:

    KIEROWNIK
    WSP d/s Reklamacji - Twarda
    Anna Zientek

    Czyżby Pani Kierownik musiała podkreślić swoją twardość wobec namolnych
    klientów ;-)?

    Przemek

  • 39. Data: 2010-12-10 01:24:18
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Przemysław Kowalik <p...@a...pl> wrote:
    > Fajna pieczątka tam jest:
    >
    > KIEROWNIK
    > WSP d/s Reklamacji - Twarda
    > Anna Zientek
    >
    > Czyżby Pani Kierownik musiała podkreślić swoją twardość wobec namolnych
    > klientów ;-)?

    Dobre ;-)
    TPSA, ul. Twarda 18

    a.

  • 40. Data: 2010-12-17 16:27:24
    Od: "Araneus Diadematus" <w...@c...pl>

    Użytkownik "Przemysław Kowalik" <p...@A...pl> napisał w
    wiadomości news:ido00r$kv7$1@inews.gazeta.pl...

    > A w dodatku same fale to sinusoidy, więc też "od siebie" sporo
    > nadkładają :-P.

    Mało tego - fala elektromagnetyczna jest (w odróżnieniu od dźwiękowej -
    poprzecznej) falą wzdłużną, można by więc domniemywać, że momentami sama
    przekracza swą własna prędkość (światła - 299792.458 km/s), co może
    prowadzić do różnych śmiesznych zjawisk, np. cofania się w czasie (teraz
    wiecie, czemu czasem spotyka się w Tepsie antydatowane pisma?) :)), czy
    innego zawinięcia czasoprzestrzeni, co mnie się wydaje, może skutkować
    zjawiskiem deja vu :))

    --
    ((o))
    ((+))