  • Data: 2017-01-05 12:05:53
    Temat: Re: komu telewizor?
    Od: "re" <r...@r...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "HF5BS"

    > SOA#1 - Opera 12.18, pokazuje prawidłowo.
    > ---
    > SOA ? Chyba dupy a nie administratora.
    >
    > Masz dokładnie napisane dlaczego jest źle

    Nie chce mi się z tobą rozmawiać, poustawiaj program, a potem pogadamy.
    ---
    A ja wcale nie potrzebuję z Tobą rozmawiać :-) Będę tylko komentował twoje
    rewelacje jak mi przyjdzie ochota. Zresztą niegodzien jesteś :-) A programu
    nie da się poustawiać, taki jest. Tak, że możesz sobie pokiwać palcem w
    bucie w tył i w przód :-) administratorze z koziej dupy trąbka :-)