  • 11. Data: 2016-12-20 19:39:54
    Temat: Re: komu leca znizki? włascicielowi czy sprawcy ?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "007" napisał w wiadomości grup
    g.invalid.161220.invalid...
    Bolek w

    >ROTFL^6
    >Wiesz, że pesel posiada praktycznie każdy obywatel RP?
    >To pierwsze pytanie, padną kolejne, gdy zajarzysz ;P

    A tak swoja droga ... co wpisuja w przypadku spolki zoo ?

    Ale dla spolki to ceny chyba i tak inne.

    J.

  • 12. Data: 2016-12-20 19:58:18
    Od: Bolek <b...@l...com>

    W dniu 2016-12-20 o 19:39, J.F. pisze:

    > A tak swoja droga ... co wpisuja w przypadku spolki zoo ?
    >
    > Ale dla spolki to ceny chyba i tak inne.

    Dla właścicieli instytucjonalnych nie stosuje się tabeli Bonus malus.
    U nas, jak kolega miał kolizję jadąc firmowym autem, to stawka na to
    auto pozostała taka sama, natomiast on stracił zniżki na aucie prywatnym.

    Bolek

  • 13. Data: 2016-12-20 20:06:04
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    A jak sprawca nie ma samochodu i nie zamierza miec to tez traci znizki ktorych nigdy
    nie mial?

  • 14. Data: 2016-12-20 21:13:02
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    Dnia Tue, 20 Dec 2016 15:42:32 +0100, robek napisał(a):

    > komu leca znizki oc włascicielowi czy sprawcy ?

    Właścicielowi

    W przeciwnym wypadku wystarczyłoby tylko zarejestrować auto na kogoś kto
    nie jeździ i zderzać się do oporu i bez konsekwencji :)

  • 15. Data: 2016-12-20 22:16:31
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    Można wziąć w leasing ;-)

    -----

  • 16. Data: 2016-12-21 08:48:28
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 20 Dec 2016 17:05:43 +0100
    ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow> wrote:

    > Dla firmy chyba nie na wszystkie?

    Na firmowych się nie znam, odnoszę się do samochodów prywatnych ;)

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 17. Data: 2016-12-21 08:50:12
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Tue, 20 Dec 2016 16:44:56 +0100
    robek <r...@o...pl> wrote:

    > tak, samochod pozyczyłem i bylo delikatnie obtarcie z innym i bedzie z
    > oc, samochod moj i moje oc, dlatego sie pytam czy wlascicielowi czy
    > sprawcy stluczki(Tez ma prawko)

    Tobie, a jak masz więcej niż jeden pojazd z obowiązkowym ubezpieczeniem OC, to poleci
    na wszystko.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń