  • 31. Data: 2019-07-27 20:35:49
    Temat: Re: komu VW komu
    Od: yabba <...@...pl>

    W dniu 27-07-2019 o 20:04, J.F. pisze:
    > [...]
    >
    > To tak, jak my naszego Tupolewa w Smolensku :-)

    > Ale zaraz - na jakiej zasadzie zabezpieczone ?
    > Wladze zabraly wlascicielom ... a VW za to zaplacil ?

    Chyba kolejność była inna. VW musiał odebrać od klientów niesprawny
    towar i zwrócić im pieniądze. Potem te samochody zostały skonfiskowane,
    bo były efektem oszustwa.

    yabba

  • 32. Data: 2019-07-27 20:39:20
    Od: yabba <...@...pl>

    > [...]
    >
    > To tak, jak my naszego Tupolewa w Smolensku :-)

    Tak jak właściciel nie mógł przez chyba 2 lata odzyskać swojej
    ciężarówki z towarem, którą rozjechano jarmark w Berlinie. A musiał
    zapłacić karę za niedostarczenie ładunku.

    yabba

  • 33. Data: 2019-07-28 11:59:44
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik yabba ...@...pl ...

> [...]
    > samochodów i ponownej ich sprzedaży. Wyjaśniam tylko, że są one
    > zgodnie z prawem USA zabezpieczone w związku z dochodzeniem i VW nie

    Ale ja nie mowie zeby VW zrobił to z własnej woli bo wiadomo ze im sie to
    nie opłaca. Ja mowie ze sa powinien im to nakazac!

    > Musisz przyjąć do wiadomości, że obowiązujące prawo może nie mieć
    > wiele wspólnego z logiką, zdrowym rozsądkiem, sprawiedliwością i
    > równością.

    Juz cos powiedziałem - nie zgadzam sie z teza ze prawo to cos nadane nam
    przez boga, wyryte na tablicach i niezmienialne!

    > Jakby VW miał takie dojścia do władz w USA, jakie ma w Europie, to
    > karę za niespełnianie norma spalin ponieśliby ich właściciele.

    :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 34. Data: 2019-07-28 23:45:48
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-28 11:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik yabba ...@...pl ...

    > Juz cos powiedziałem - nie zgadzam sie z teza ze prawo to cos nadane nam
    > przez boga, wyryte na tablicach i niezmienialne!

    Powinniśmy zmieniać prawo jak nam pasuje :-)

  • 35. Data: 2019-07-29 11:59:59
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Powinniśmy zmieniać prawo jak nam pasuje :-)

    Zdecydowanie powinnismy zmieniac prawo na rozsadne i rozwiazujace
    problemy (a nie je tworzace)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki

  • 36. Data: 2019-07-29 13:33:06
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-07-25 o 04:55, Pszemol pisze:
> [...]
    mentarzyska"-volkswagenów-w-usa/vi-AAEKlGV

    > Ale to już stare wieści... dawno o tych parkingach słyszałem.

    A tu widoczek ze sławetnego "lotniska w Berlinie". Stoi ich tam 8 tys.

    https://www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/a
    bgastestverfahren-wltp-vw-mietet-8000-parkplaetze-am
    -berliner-flughafen/22862422.html?ticket=ST-2023168-
    0Lgqf632GaXUH15vT2DX-ap5

    T.

  • 37. Data: 2019-07-29 14:33:42
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "T." napisał w wiadomości grup
    pl...
> [...]
    >tys.
    >https://www.handelsblatt.com/unternehmen/industrie/
    abgastestverfahren-wltp-vw-mietet-8000-parkplaetze-a

    Ale o co chodzi - nie mieli certyfikatu, a produkowali,
    czy dlugo nie potrafili norm spelnic, pozno zglosili, i teraz czekaja
    ?

    Czy w przypadku VW test jest szczegolnie staranny i trwa pol roku ?
    :-)

    Swoja droga - 8 tys to tak ze dwa-trzy tygodnie produkcji jednej linii
    ... to co - zatrzymali produkcje, czy tylko jakis jeden model
    silnikowy poszedl na parking ?
    To rok temu bylo - dalej stoja ?

    J.

  • 38. Data: 2019-07-29 17:07:37
    Od: "T." <k...@i...pl>

    W dniu 2019-07-29 o 14:33, J.F. pisze:
> [...]
    >
    > Swoja droga - 8 tys to tak ze dwa-trzy tygodnie produkcji jednej linii
    > ... to co - zatrzymali produkcje, czy tylko jakis jeden model silnikowy

    Nie wiem, ale podjerzewam, że to niejeden taki parking. W ciągu kilku
    tygodni zareagowali i poprawili soft...
    T.

  • 39. Data: 2019-07-29 18:49:45
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-07-2019 o 14:33, J.F. pisze:
> [...]
    bgastestverfahren-wltp-vw-mietet-8000-parkplaetze-am
    -berliner-flughafen/22862422.html

    > Ale o co chodzi - nie mieli certyfikatu, a produkowali,

    Jak wszyscy od roku.

  • 40. Data: 2019-07-29 21:35:13
    Od: kk <k...@o...pl.invalid>

    On 2019-07-29 11:59, Budzik wrote:
    > Użytkownik kk k...@o...pl.invalid ...

    > Zdecydowanie powinnismy zmieniac prawo na rozsadne i rozwiazujace
    > problemy (a nie je tworzace)

    W ramach elastyczności prawa moglibyśmy nawet całkiem je usunąć :-)