  • Data: 2009-07-18 18:23:01
    Temat: Re: komputer do 2200, ostatni juz raz - podsumowanie takie
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    BQB pisze:

    > A co za różnica gdzie się wysyła, jak wysyłkowo się kupuje? Przecież
    > koszt taki sam wysyłki, czy do Gdańska, czy do Wrocławia, czy do Pcimia
    > Górnego ;-)
    > Poza tym, sklep nie produkuje części, więc jest takie samo
    > prawdopodobieństwo padnięcia części z Komputronika, Agito, Esc, Proline itp.

    Masz rację, ale szkoda, że moja delikatna miniwieża obtłukiwała się aż
    taki kawał. Napierw do jakiejś Wólki Kosowskiej, potem do Warszawy. Na
    ogół kupuję przez internet. Monitor Philips też przez internet kupiłam.
    A Komputronik to jest w Warszawie i jak kiedyś kupiłam u nich monitor Miro
    to dalekiej drogi nie miał.

    --
    animka