  • Data: 2009-12-02 10:36:29
    Temat: Re: komputer dla gracza
    Od: Wiesław <n...@u...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 01-12-2009 o 23:33 identifikator: 20040501 napisał na pl.comp.pecet:

    > warto brać i7 lub i5 (ile mają rdzeni)? jak montuje się te procki w
    > podstawce płyty głównej?

    Wszystko zawsze jest opisane w manualach do płyty. Pobierz
    i będziesz wiedział. Np http://www.iurl.pl/?vaMcd
    To są procesory czterordzeniowe.
    http://www.intel.com/products/processor/corei5/speci
    fications.htm
    Według mnie nie warto, ze względu na cenę (procesor i płyta)
    i niższe taktowanie.

    > na przykład takie coś: GEFORCE GTX 260 896MB DDR3 448BIT, cena
    > podobna... powiedzcie mi jaka karta jest najszybsza w cenie tak do 650
    > pln?

    GTX 260 jest raczej klasy HD5770, HD4870 http://www.iurl.pl/?JEmJm
    Klasę wyżej jest HD4890. Koszt to ok 700zł, jednak można trafić taniej.
    http://www.iurl.pl/?ULRHz
    Jednak HD57xx to energooszczędne i nowsze GPU. HD 5750 zużywa tylko 16W
    w 2D oraz 86W podczas obciążenia, do pozostałych radziłbym dorzucić
    50W do zasilacza, coby się nie męczył.
    Tu masz jeszcze porównanie: http://www.iurl.pl/?07Dyw

    --
    Wiesław