  • 1. Data: 2011-07-12 11:24:38
    Temat: kompresorek do pompowania kół
    Od: zbigniew <...@s...fe>

    Chciałam kupić na prezent mały kompresorek do pompowania kół, taki na 12v.
    Jak takie urządzenie się sprawuje, na co zwrócić uwagę przy zakupie.
    Proszę o wszelkie uwagi .

    Aga :) ( nie moje konto)

  • 2. Data: 2011-07-12 11:53:38
    Temat: Re: kompresorek do pompowania kół
    Od: Robson <r...@...pl>

    W dniu 2011-07-12 11:24, zbigniew pisze:
    > Chciałam kupić na prezent mały kompresorek do pompowania kół, taki na 12v.
    > Jak takie urządzenie się sprawuje, na co zwrócić uwagę przy zakupie.

    na maksymalne ciśnienie, jakie można z takiego kompresorka uzyskać.
    widziałem kilka, które dają max 1,5 at.

  • 3. Data: 2011-07-12 12:02:27
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > na maksymalne ciśnienie, jakie można z takiego kompresorka
    > uzyskać. widziałem kilka, które dają max 1,5 at.

    A nie 1,5 MPa? Bo 1.5 atmosfery to można najwyżej baloniki
    urodzinowe napompować...

  • 4. Data: 2011-07-12 12:51:05
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    pamietac o tym ze szybko sie rozpadaja jak za dlugo ich uzywasz.
    w praktyce ze 3 minuty pracy i trzeba odpoczynek zrobic inaczej sie rozleci
    siajstwo. uwazac na lamiace sie wezyki przy kroccach (nie zginac wezyka
    podczas pakowania do samochodu czy torby).

    w praktyce co kupisz to bedzie dobre

  • 5. Data: 2011-07-12 12:53:45
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:ivh8uo$2j3$1@portraits.wsisiz.edu.pl...
> [...]
    > rozleci siajstwo. uwazac na lamiace sie wezyki przy kroccach (nie zginac
    > wezyka podczas pakowania do samochodu czy torby).

    W sensie "nie ma lepszych"?
    No to ja bym jednak spróbował kupić na allegro jakiś używany pochodzący od
    producenta samochodów.
    Ponoć są lepsze.

    Osobiście używam taki wyprodukowany za czasów głębokiej komuny, produkcji
    Polmo Duszniki Zdrój, działa do dziś bez zastrzeżeń (poza kilkukrotnym
    poprawianiem wtyczek), ale takowy jest już chyba nie do dostania.

  • 6. Data: 2011-07-12 12:55:48
    Od: Grejon <g...@g...com>

> [...]
    > Chciałam kupić na prezent mały kompresorek do pompowania kół, taki na 12v.
    > Jak takie urządzenie się sprawuje, na co zwrócić uwagę przy zakupie.

    Żeby nie kupować plastikowego badziewia za 30 zł. Za taką cenę lepiej
    ręczną (nożną) pompkę. Ja za 80 zł kupiłem jakiś metalowy i kilka razy
    dopompowywałem nim opony w dostawczym. Jak do tej pory działa.

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 7. Data: 2011-07-12 13:25:55
    Od: mleko <m...@m...ml>

    On 2011-07-12 11:24, zbigniew wrote:
    > Chciałam kupić na prezent mały kompresorek do pompowania kół, taki na 12v.
    > Jak takie urządzenie się sprawuje, na co zwrócić uwagę przy zakupie.
    > Proszę o wszelkie uwagi .
    >
    > Aga :) ( nie moje konto)

    Cześć,
    Taka pompka na 12V, w dzisiejszych czasach jest totalnie nieprzydatna.
    Jeśli musisz już kupić jakąś pompkę, to może warto pomyśleć o pompce do
    penisa?
    Pozdrawiam,
    mleko

  • 8. Data: 2011-07-12 13:38:21
    Od: "Warto Rzomawiać" <w...@o...pl>

    > Jak takie urządzenie się sprawuje, na co zwrócić uwagę przy zakupie.

    lepiej się wykosztowac za 200 na allegro i kupić to (mam od lat)

    http://www.youtube.com/watch?v=AZYgZ0shTX4

    jk

  • 9. Data: 2011-07-12 14:27:52
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    kiedys jak kupowalem dla siebie - lepszych nie bylo gdzie kompresorek bylby
    maly i jednoczesnie znosny cenowo. wsio co widzialem to byla chinszczyzna w
    kilku wydaniach. tyle ze ja mialem takie ze 3 sztuku ale ze 3 lata temu.
    moze 4.
    ogolnie olalem temat kompresorkow i do malych rzeczy mam pompke nozna za
    9.90:) to do skutera
    do pompowania materacow na wakacjach czy zabawek dmuchanych to juz mam
    szpeczyalna pompkie z kilkoma koncowkami.

    wiecej mi do szczescia nie potrzba:)

  • 10. Data: 2011-07-12 14:29:37
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    naprawde tak szybko pompuje jak na tym filmiku?:)