  • 21. Data: 2011-07-12 21:14:10
    Temat: Re: kompresorek do pompowania k
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    On 2011-07-12 15:07, Waldek Godel wrote:

    > Ale jak coś jest polecane przez trolla Kolinę, to lepiej uciekać od tego z
    > daleka.

    No ja akurat mam taki Black & Decker i jeśli miałbym polecić to tylko taki.

  • 22. Data: 2011-07-12 21:27:07
    Temat: Re: kompresorek do pompowania kół
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    W dniu 2011-07-12 11:24, zbigniew pisze:
    > Chciałam kupić na prezent mały kompresorek do pompowania kół, taki na 12v.
    > Jak takie urządzenie się sprawuje, na co zwrócić uwagę przy zakupie.
    > Proszę o wszelkie uwagi .
    >
    > Aga :) ( nie moje konto)

    Mozesz sprobowac pompke markowana przez VW/Audi. NA allegro koszt okolo
    100/150 zl.

    --
    www.ogloszenia.krakow.pl

  • 23. Data: 2011-07-13 08:15:12
    Od: zbigniew <...@s...fe>

    W dniu 2011-07-12 21:27, perszing pisze:

    > Mozesz sprobowac pompke markowana przez VW/Audi. NA allegro koszt okolo
    > 100/150 zl.

    a jakie masz opinie, na ten wyrób

    Aga

  • 24. Data: 2011-07-13 12:33:13
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Tylko wydajnosc maja taka, ze puste kolo sie pompuje, pompuje, pompuje,
    > pompuje, zmierzch zapada, a on dalej pompuje, cos smierdzi, obudowa sie
    > topi, a kolo ciagle wymaga dalszego pompowania.

    Mam takie cudo jako fabryczne wyp. w Skodzie Fabii.
    Kółka rowerowe pompuje w chwil kilka.
    Koło w Omedze pompowałem (z totalnego flaka) przez może 3 minuty -
    napompowało się bez problemu.
    Na samym kopresorku jest napisane, że ciągła praca nie powinna przekraczać 6
    minut OIDP.
    Ogólnie - daje radę. Tylko hałasuje strasznie :-)

  • 25. Data: 2011-07-13 12:45:46
    Od: perszing <t...@j...moj.adres.email.pl>

    > a jakie masz opinie, na ten wyrób

    Kupilem niedawno. Kompresor wyglada solidnie i narazie dziala. Jakos nie
    mam ochoty probowac chinszczyzny za 30 zlotych po tym jak z programu
    partnerskiego Shella dostalem chinska nozna pompke do kol, ktora okazala
    sie byc wyrobem jednorazowym. Lepiej tankowac na tanszych stacjach niz
    sieciowe, a za oszczednosci na roznicy w cenie (czesto spore) kupowac
    sobie "nagrody" samemu :)

    --
    p.

  • 26. Data: 2011-07-13 13:18:35
    Od: Robson <r...@...pl>

    > A ja sie pytalem - gdzie taki widziales.
    > Wszystkie maja znacznie wiecej. I nawet osiagaja wiecej.

    Nie wszystkie. w Makro.

  • 27. Data: 2011-07-14 22:46:08
    Od: "Jacek" <s...@o...pl>

    Użytkownik "perszing" <t...@j...moj.adres.email.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sie byc wyrobem jednorazowym. Lepiej tankowac na tanszych stacjach niz
    > sieciowe, a za oszczednosci na roznicy w cenie (czesto spore) kupowac

    Ja mam kompresorek Continentala, z jakiegoś nowego auta chyba, fabryczny
    zestaw w ładnym pokrowcu. Pompowałem nim pare kół, co jakiś czas kontrolnie,
    piłki i materace regularnie. Demon prędkości to nie jest, ale tu o jakość
    chodzi a nie jednorazową wydajność. Kosztował nieco ponad 100 na allegro.
    Na chińskich pisze, zeby nie używać go dłużej niż pare minut, bo sie grzeją.
    Na moim nic takiego nie ma, ani w instrukcji, widać mozna pracować do
    skutku.

    Jacek

  • 28. Data: 2011-07-15 10:46:46
    Od: Jacek <n...@g...com>

    IMO taki kompresorek to wyrzucone pieniądze.
    Lepiej kup porządną pompkę np. polską marki Start za 50 zł.
    Mam taki kompresorek i powiem tyle, że do lekkiego dopompowania JEDNEJ
    opony może się jakoś nadaje, ale przy pompowaniu od zera po kilku
    minutach zaczyna lecieć z niego dym, a ciśnienie jest ok 1 at. Po
    odczekaniu do ostygnięcia można robić drugi etap pompowania - bez sensu.
    Oczywiście piszę o pompowaniu opony w osobówce, a nie w Starze, czy
    traktorze.
    Piszę o chińskim wynalazku z supermarketu za 29,99 z w promocji.
    Jacek