  • Data: 2014-02-01 23:19:53
    Temat: Re: kompilowanie jezyków skryptowych
    Od: firr <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Twoje oryginalne pytanie dotyczylo tego, "czy warto
    > tracic czas na jezyki skryptowe". Jezeli nie sformulujesz
    > swoich oczekiwan wzgledem tego, co moze Ci dac nauka
    > jezykow skryptowych, to na postawione przez Ciebie pytanie
    > nie da sie sensownie odpowiedziec.

    da sie sensownie odpowiedziec, przy tym to nie bylo pytanie tylko kwestia, to co ty
    tu piszesz to jest zupelnie inna kwestia (nie majaca wiele wspolnego z moja, tak ze
    jak chcesz to sobie na nia odpowiedz a jak nie to nie, ale mz nie powinienes jej
    kierowac do mnie, ew. mozesz do calej grupy, lub wylacznie do samego siebie (co tez
    jest przyjete) - ja absolutnie nie mam czasu tego rozwazac ;\ (nie czuje zebym byl
    nieuprzejmy czy cos takiego, po prostu tak jest)