  • 1. Data: 2011-01-27 11:23:06
    Temat: kompatybilność pamięci (DDR3) w dół
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Jak to jest z kompatybilnością pamięci w dół, pod względem taktowania.
    Czy pamięci DDR3 1600 lub 1333 będą działały na płycie obsługującej
    DDR3 667/800/1066?

    --
    Wojtek

  • 2. Data: 2011-01-27 17:25:37
    Temat: Re: kompatybilność pamięci (DDR3) w dół
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 27-01-2011 12:23, Wojtek napisał/a:

    > DDR3 667?

    Są tak wolne DDR3? Podaj symbol płyty.

    --
    Cz.

  • 3. Data: 2011-01-27 19:04:59
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Czarek wrote:

    > Są tak wolne DDR3? Podaj symbol płyty.

    Upps, palec się omsknął ;) DDR3 jest w rzeczy samej 800/1066
    To ta płyta:
    http://www.asrock.com/mb/overview.asp?Model=G43Twins
    -FullHD

    Pytanie ma trywialne podstawy ;)
    DDR3 w zestawie 2x4GB w szybkości 800 lub 1066 są co najmniej trudne do
    dostania ;) Stąd pytanie czy jeśli wsadzę na płytę DDR3 1333 lub 1600
    to czy pójdą.

    --
    Wojtek

  • 4. Data: 2011-01-27 19:21:59
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 27-01-2011 20:04, Wojtek napisał/a:

> [...]
    -FullHD

    > Pytanie ma trywialne podstawy ;)
    > DDR3 w zestawie 2x4GB w szybkości 800 lub 1066 są co najmniej trudne do

    Nie jest tak z tym źle:
    http://allegro.pl/listing.php/showcat?id=63026&order
    =n&change_view=1&buy=1
    - są tam nawet bardzo wolne DDR3 o częstotliwości 1066 mHz (mili) ;-)

    --
    Cz.

  • 5. Data: 2011-01-27 20:16:17
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Czarek wrote:

> [...]
    =n&change_view=1&b
    > uy=1 - są tam nawet bardzo wolne DDR3 o częstotliwości 1066 mHz

    1. Nie ma ani jednego kompletu 2x4GB (Dual) Nie kupię 2 szt. 4GB aby
    potem sprawdzać, czy ruszą w dualu :/ , zresztą i tak nie ma.
    2. Ceny sa z lekka chore. 2x4GB DDR3 1333 można kupić nowe za ~250 PLN
    a tu jedan kość za 350 ....
    3. Wolałbym kupić w sklepie (gwarancja)
    4. To w niczym nie rozjaśnia istoty wątku czyli kwestii, czy 1333 lub
    1600 potrafią pracować na płycie 1066.

    --
    Wojtek

  • 6. Data: 2011-01-27 20:39:58
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 27-01-2011 21:16, Wojtek napisał/a:

    =n&change_view=1&b

    > 1. Nie ma ani jednego kompletu 2x4GB (Dual) Nie kupię 2 szt. 4GB aby
    > potem sprawdzać, czy ruszą w dualu

    Obecnie przy dwóch pamięciach tej samej marki i parametrach to jest mała
    szansa, że nie zadziałają w dualu. Ja tak mam i nie ma najmniejszego
    problemu - 1 + 1 GB Kingston nieparowane + 512 + 512 MB Kingston
    parowane i wszystko śmiga w dualu.

    > 3. Wolałbym kupić w sklepie (gwarancja)

    Na allegro też sprzedają sklepy (w tym przypadku nie sprawdzałem kto
    sprzedaje)
    Szukałeś w sklepach internetowych (np. Komputronik itp.)?

    > 4. To w niczym nie rozjaśnia istoty wątku czyli kwestii, czy 1333 lub
    > 1600 potrafią pracować na płycie 1066.

    Pewnie jest tu mniejsza szansa na zadziałanie, niż to, że "nieparowane"
    nie zadziałają w dualu.

    --
    Cz.

  • 7. Data: 2011-01-27 21:03:18
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>

    Czarek wrote:

    > Na allegro też sprzedają sklepy (w tym przypadku nie sprawdzałem kto
    > sprzedaje) Szukałeś w sklepach internetowych (np. Komputronik itp.)?

    Szukałem, przed chwilą znalazłem. Ale chyba zrobię na początek jeszcze
    inaczej ;)
    Jutro odbieram w jednym sklepie głośniki, może zgodzą się ściągnąc mi
    te 1333 i wypróbować ;) jeśli będzie działało to bym wziął.
    Jeśli się nie zgodzą to zamówię te, które właśnie znalazłem.

    --
    Wojtek

  • 8. Data: 2011-01-29 01:29:18
    Od: "maX" <a...@i...pl>

    Użytkownik "Wojtek" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Jak to jest z kompatybilnością pamięci w dół, pod względem taktowania.
    > Czy pamięci DDR3 1600 lub 1333 będą działały na płycie obsługującej
    > DDR3 667/800/1066?

    Tak.

  • 9. Data: 2011-01-29 19:10:08
    Od: "Wojtek" <n...@g...pl>