  • 1. Data: 2009-03-17 20:00:35
    Temat: kompakt z HD i szerokim kątem + niska cena
    Od: "lux" <b...@a...de>

    Witam,
    jaki tańszy kompakt z parametrami

    obiektyw z ogniskową <29
    fimy HD
    co najmniej tryb Manualny
    histogram live
    małe wymiary

    na razie mam pomysł na Samsunga NV24HD, wszystko ma co trzeba tylko nie wiem
    co z histogramem.....

    jakies inne modele?

    --
    ===
    lux

  • 2. Data: 2009-03-18 07:35:36
    Temat: Re: kompakt z HD i szerokim kątem + niska cena
    Od: "redMool" <r...@t...pl>

    Użytkownik "lux" <b...@a...de> napisał w wiadomości

    > jakies inne modele?

    Polecam Panasonica TZ5, zoom 10x działający podczas nagrywania. Też
    zastanawiałem się nad Samsungiem ale zraziło mnie to, że podczas nagrywania
    aparat wyłącza dźwięk podczas zoomowania.

    Pozdr.
    redMool

  • 3. Data: 2009-03-18 08:04:55
    Od: "Raist" <robike@@poczta.fm>

    Użytkownik "redMool" <r...@t...pl> napisał w wiadomości
    > Polecam Panasonica TZ5, zoom 10x działający podczas nagrywania. Też
    > zastanawiałem się nad Samsungiem ale zraziło mnie to, że podczas
    > nagrywania aparat wyłącza dźwięk podczas zoomowania.

    jak pamięciozerne są filmy HD w tym aparacie? I czy to prawda, ze w HD
    jednorazowo nagrywa tylko 8 minut?

    Raist

  • 4. Data: 2009-03-18 09:38:30
    Od: "VSS" <v...@g...pl>