  • 41. Data: 2009-01-21 11:11:28
    Temat: Re: kolo zebate - czy mozna dorobic na zamowienie?
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Kuczu <p...@j...pl> wrote:

    >nadrozsza. Reszta kosztuje od 45 do 65 $. Gdzie tu sens w dorabianiu ?

    Dorabialo sie kiedys, kiedy inne mozliwosci praktycznie byly poza
    zasiegiem. Ale element ryzyka byl zawsze i statystycznie rzecz biorac
    stal wysoko. Testowalem kilka czolowych polskich zakladow, kiedy
    jeszcze byly - (w pionach glownego mechanika, bo jak powiedzial
    dyr.biura konstrukcyjnego z jelcza: "na produkcji nie zrobia bo nie
    maja z czego i nie wiedza jak";) i sprawdzalo sie pol na pol.
    Osobiscie wole przyzwoita uzywke niz dorabianie, z powodu tego ryzyka.
    Dodac do tego, ze kiedys skrzynie liczono z wiekszym zapasem.

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 42. Data: 2009-01-21 11:29:00
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Jacot pisze:

    > Dodac do tego, ze kiedys skrzynie liczono z wiekszym zapasem.

    A ja mysle ze byly tez mniej obciazone

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 43. Data: 2009-01-21 11:51:57
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote in message

    > A ja mysle ze byly tez mniej obciazone

    A to nie to samo? Takpytamboniewiem ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 44. Data: 2009-01-21 12:02:39
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kefir pisze:

    > A to nie to samo? Takpytamboniewiem ;)

    Mozna zrobic cos co ma wytrzymac 1 kg z zapasem +2 kg. Wtedy mam cos
    wytrzymujace 3 kg.

    Mozna zrobic cos co ma przeniesc 10 kg z zapasem 1 kg. To cos bedzie
    mialo wytrzymalosc 11 kg.

    To drugie bedzie moglo wytrzymac wiecej ale z mniejszym zapasem (10%).
    To pierwsze odwrotnie (200%). Oczywiscie to drugie trzeba wykonac
    znacznie mocniejsze niz pierwsze.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 45. Data: 2009-01-21 12:16:01
    Od: "Ireneusz Dyla" <i...@o...gddkia.gov.pl>

    Uzytkownik "Kuczu" <p...@j...pl> napisal w wiadomosci

> [...]
    >
    > To drugie bedzie moglo wytrzymac wiecej ale z mniejszym zapasem (10%). To
    > pierwsze odwrotnie (200%). Oczywiscie to drugie trzeba wykonac znacznie

    Sofizmat ;-)

    Pozdrawiam
    Irek i ktm-y

  • 46. Data: 2009-01-21 12:21:47
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Ireneusz Dyla pisze:

    > Sofizmat ;-)

    Udowodnij ;)

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 47. Data: 2009-01-21 12:37:00
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kuczu" <p...@j...pl> wrote in message

> [...]
    >
    > To drugie bedzie moglo wytrzymac wiecej ale z mniejszym zapasem (10%). To
    > pierwsze odwrotnie (200%). Oczywiscie to drugie trzeba wykonac znacznie

    Normy sie zmienily w trakcie Twoich wyliczen? Wystarczy w obydwu przypadkach
    zastosowac te sama miare czyli zachowac ten sam poziom wyrazony w %. Wzrost
    obciazenia nominalnego pomiedzy jednym a drugim pozostanie wtedy bez
    znaczenia.
    Brnij, Piotrze, walcz o ostatnie slowo ;)

  • 48. Data: 2009-01-21 12:40:11
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Kefir pisze:

    > Normy sie zmienily w trakcie Twoich wyliczen?

    A byly jakies ? ;)

> [...]
    poziom
    > wyrazony w %. Wzrost obciazenia nominalnego pomiedzy jednym a drugim

    Ale wzrost rezerwy wytrzymalosci w tym wypadku nie rowna sie wzrostowi
    obciazenia ?

    > Brnij, Piotrze, walcz o ostatnie slowo ;)

    Nie chce mi sie. Grypa dopadla i mnie.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!