  • Data: 2010-09-21 09:18:47
    Temat: Re: kolizja warszawa
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@s...com pisze:
    > On Tue, 21 Sep 2010 10:31:49 +0200, gildor <g...@N...gazeta.pl>
    > wrote:
    >> Niestety nie.
    > To zalezy od prawnika i PMSa sedziny.

    ja piszę o sytuacji, a nie naciąganiu prawa czy innych elementach
    wpływających na wyroki sądów (łapówki, kumoterstwo etc).

    > Pod warunkiem ze wlaczyla. Pod warunkeim ze dostatecznie wczesnie
    > (czyli ze sygnalizowala, a nie potwierdzala fakt wlaczeniem migacza)
    > itd itp.

    jak nie włączył(a) (dlaczego "a"?), to jest winny(a). zwykłe zajechanie
    drogi wychodzi. pod jednym warunkiem, zależy czy paciak był w tyłek, czy
    w bok. jak w tyłek, to nadal będzie winny ponury, jak w lewy bok, to
    puszkarz. w takiej sytuacji oczywiście. no tak jest i kuniec. i nie
    wlepiaj mi tu znuff PMS czy PWM sędziny. sędzina siedzi z tyłu, a ponury
    nie napisał w którą cześć sędzi... puszki przywalił.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5