  • Data: 2010-09-21 10:07:12
    Temat: Re: kolizja warszawa
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    n...@s...com pisze:

    > Czym jezdzi ?

    siedzi. Roman, pacz mnie na usta: siedzi. i nie chodzi o pobyt w
    zamkniętym zakładzie karny, w zamian za naciąganie przepisów PoRD dla
    dobra dyskusji na PRM (znowu ładny skrócik)

    > Przez anal logie pisalem.

    zostaw ją dla siebie, w takim razie. taką analogię

    > Nie mam pojecia!

    to zapytaj.

    > http://pl.wikipedia.org/wiki/PWM
    >
    > o ktore dokladnie Ci sie rozchodzi ? :)

    o żadną z powyższych. permanentna wścieklizna macicy jest jedna.

    --
    gildor
    czarny grzechotnik w litrze k5