  • 21. Data: 2014-12-29 22:35:52
    Temat: Re: kolesie romana
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello LeonKame,

    > " Choćby po to żeby wiedzieć, że pisze się "w Polsce" a nie "w
    > "
    > Ten burdel nie zasluguje na to zeby jego nazwe pisac z duzej litery.

    *PLONK!*

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 22. Data: 2014-12-29 22:41:07
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 grudnia 2014 22:24:50 UTC+1 użytkownik LeonKame napisał:
    > " Choćby po to żeby wiedzieć, że pisze się "w Polsce" a nie "w
    > >
    > "
    >

    > Ten burdel nie zasluguje na to zeby jego nazwe pisac z duzej litery.

    I jeszcze się okazało że w godle nie ma orła tylko jakieś zwyczajne ptaszysko. Orlik
    czy inny ptasi wypierdek. Jaki orzeł takie państwo.

  • 23. Data: 2014-12-29 22:45:01
    Od: Zachariasz Dorożyński <k...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 29 grudnia 2014 22:30:01 UTC+1 użytkownik Uzytkownik napisał:

    > P.S.
    > Świadectwa Kwalifikacyjne są jak świadectwo szkolne, które stwierdza, ze
    > dana osoba posiada określony zasób wiedzy.

    Niekoniecznie masz rację. Jak ktoś skończy podstawówkę to jego świadectwo jest ważne
    do śmierci. A te kwalifikacje przez kilka lat.