  • 11. Data: 2010-10-25 18:26:25
    Temat: Re: kolejny sposób na wałek
    Od: "Robert_J" <d...@o...pl>

    > Wałek to to ze jak ktoś korzysta z auta w firmie to nie
    > może odliczyć Vatu od paliwa bo auto nie spełnia jakichs
    > tam kryteriów.
    > To jest wg mnie wałek.

    O, nareszcie ktoś zauważył ;-). Mi auto "ciężarowe" jest
    potrzebne jak, nie przymierzając, papieżowi kutas. A że
    jeżdżę niemało to cały czas jestem w plecy, bo państwo
    wychodzi z założenia, że każdy jest złodziejem, i
    profilaktycznie nie pozwala odliczyć VAT od osobówek ani od
    paliwa do nich :-). Nikomu nie przyszło do głowy że właśnie
    takie coś rodzi w obywatelach "przedsiębiorczość" i szukanie
    sposobów na dochodzenie sprawiedliwości...

  • 12. Data: 2010-10-26 00:44:36
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "Robert_J" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nikomu nie przyszło do głowy że właśnie takie coś rodzi w obywatelach
    > "przedsiębiorczość" i szukanie sposobów na dochodzenie sprawiedliwości...

    1 dojdzie sprawiedliwosci a 9 bedzie naduzywac...

    --
    Picasso