  • 11. Data: 2011-01-13 16:06:00
    Temat: Re: kolejny kit?
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    >Za tyle to lakiernik chciał polakierować dwa elementy mojej yariski.
    >I to z drobną naprawą blacharską - czyt. rysy z wgnieceniami.

    a "rysa przez całą długość auta" to ile jest elementow? wg ciebie mniej niz
    dwa? bardzo tanio mu powiedzial, ty za to przeplaciles dwukrotnie.

  • 12. Data: 2011-01-13 16:18:04
    Od: Alex81 <a...@g...com>

    On 13 Sty, 16:06, "marek" <s...@o...pl> wrote:

    > a "rysa przez ca d ugo auta" to ile jest elementow?
    Moga byc trzy. Przy zwyklym lakierze akrylowym cena dosc wysoka ;-)

    > wg ciebie mniej niz
    > dwa? bardzo tanio mu powiedzial, ty za to przeplaciles dwukrotnie.
    To tez zalezy. Poprawne malowanie dwoch elementow (z zakosami)
    lakierem metalicznym to wlasnie taki koszt, absolutnie nie
    przeplacony.

    --
    pzdr
    Alex

  • 13. Data: 2011-01-13 16:21:22
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    Użytkownik "marek" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > a "rysa przez całą długość auta" to ile jest elementow? wg ciebie mniej
    > niz dwa? bardzo tanio mu powiedzial, ty za to przeplaciles dwukrotnie.

    Doprecyzuję. Elementy 4, 2 błotniki + 2-je drzwi. I nie było mowy o
    lakierowaniu ich całych (nie chciałem aby zmieniła się mierzalnie grubość
    oryginalnej powłoki lakierniczej) tylko o usunieciu rysy.
    Średnio za całkowite lakierowanie elementu biorą cenę ~300-350 zł. Do tego
    prace montażowe. Ale to już nie jest wtedy fabrycznie lakierowany element i
    łatwo to wykryć.

    --
    Jotte

  • 14. Data: 2011-01-13 17:50:07
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    >I nie było mowy o
    > lakierowaniu ich całych (nie chciałem aby zmieniła się mierzalnie grubość
    > oryginalnej powłoki lakierniczej) tylko o usunieciu rysy.

    tak sie nie da panie kolego. mowi ci to byly lakiernik.

  • 15. Data: 2011-01-13 17:51:08
    Od: "marek" <s...@o...pl>

    > Moga byc trzy. Przy zwyklym lakierze akrylowym cena dosc wysoka ;-)

    nieh beda trzy. 3x400=1200. cena srednia w duzym miescie. bez wzgledu na
    rodzaj lakieru.

  • 16. Data: 2011-01-13 17:51:54
    Od: Piotr Czyż <i...@i...com>

    Jotte pisze:

> [...]
    > Średnio za całkowite lakierowanie elementu biorą cenę ~300-350 zł. Do
    > tego prace montażowe. Ale to już nie jest wtedy fabrycznie lakierowany

    A powiesz mi po co to ukrywać?
    Zawsze możesz mieć zdjęcia przed, po i fakturę na naprawę, ....

    Niestety są wyjątki. Dla kogoś kto jara się grubością fabryczną i nic do
    niego nie dociera to oczywiście żaden dowód bo "jak wiadomo" lakierowanie
    robi się wyłącznie po owinięciu samochodu wokół drzewa.
    Znam to; sprzedawałem 10 letni samochód "kupcom", którzy dziwili się, że
    po tylu latach używania samochodu w mieście ten nie wygląda jak prosto z
    salonu.

    Są też ludzie rozsądni, którzy wiedzą, że po prostu samochód można
    zarysować.

    --
    Piotr Czyż

  • 17. Data: 2011-01-14 07:52:02
    Od: "Rafał VFR" <r...@t...pl>

    spróbuj tego:
    http://www.mango.pl/wszystkie_produkty/bonatese_yey_
    contour_cream - kto wie
    może lekkie wgniecenia tez da sie usunąc :-)
    Pzdr
    Rafał

  • 18. Data: 2011-01-14 09:57:45
    Od: LEPEK <n...@n...net>

    W dniu 2011-01-13 14:54, Rafał VFR pisze:

    > A i zgadzam sie z przedmowca - pisak jest bialy a film puszczony od tylu.

    Nie sądzę. Myślę, że tam żadnych rys nie było, tylko obróbka filmu.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 19. Data: 2011-01-14 14:12:39
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl> wrote in message
    > Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości

    > No więc niestety - rysa przez całą długość auta, do podkładu (zrobiona
    > specjalnie czymś ostrym). Widać bardzo, bo lakier ciemny, podkład jasny.
    > Gość z zakładu zajmującego się m.in. renowacją lakieru podsumował
    > usunięcie wstępnie na 1-1,2k i nie będzie znaku. Nie pytałem, czy robi to
    > pisakiem z Allegro. :)
    > I co tu zrobić?

    To zależy co to za auto i czy ma to być szpan czy wózek z 4 kólkami.

  • 20. Data: 2011-01-14 15:45:48
    Od: "Jotte" <t...@s...wypad.wp.pl>

    > tak sie nie da panie kolego. mowi ci to byly lakiernik.
    No to przykrość...
    Niemniej dzięki wszystkim za wypowiedzi.

    --
    Jotte