  • Data: 2011-05-25 16:22:48
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: The_EaGle <e...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-25 16:02, Filip KK pisze:

    > Białe jest białe, czarne jest czarne. Chcesz o tym popisać? To nie tu.

    Ty twierdzisz na opak.

    > Poczytaj sobie dokładnie, bo jesteś w błędzie (czyt.: nie jesteś na
    > bieżąco ze zmianami prawnymi). Interpretacja przepisów jest
    > jednoznaczna, wszystko zostało wyjaśnione. Dlaczego to wykreślono.

    Podaj źródło na co się powołujesz. Ja czytam właśnie wykładnie z 2009r i
    jest dalej mowa o wyroku SN z 2006 wiec jeżeli masz coś nowszego to
    słucham. Na razie to tylko twoje pitolenie.

    > Właśnie po to, żeby obarczyć największą winą wyprzedzającego, to na nim
    > spoczywa odpowiedzialność spowodowania kolizji. Wyroki sądowe
    > niekoniecznie muszą przyznać 100% winę wyprzedzającego, bo może też być
    > w iluś % przyczynienie, np. brak sygnalizowania zamiaru skrętu w lewo.

    Może być wina częsciowa to jasne - problem w tym że w tym wypadku do
    zabicia motocyklisty przycznił się kierowca samochodu nie mi to oceniać
    czy w 80 czy w 60%.

    Pozdrawiam
    Rafał