  • Data: 2011-05-25 01:06:08
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: zefir <z...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 25.05.2011 00:48, Cavallino pisze:
    > Użytkownik "zefir" <z...@S...pl> napisał w
    > wiadomości news:

    > I to jest właśnie smutne, zwłaszcza że takich nieświadomych jest więcej.
    > A skrzyżowań których często nie widać zawczasu jest w Polsce od groma,
    > każdy skręt z krajówki na wiejską drogę jest takowym, bywa że zupełnie
    > nieoznaczonym.

    Smutne to jest wyprzedzanie pojazdu sygnalizującego zamiar skrętu w lewo
    a nie to, że skręcający nie sprawdza w ostatnim momencie przed skrętem
    czy jakiemuś kozakowi się śpieszy. Ja lubię wiedzieć co się dzieje wokół
    mojego samochodu i rozglądam się po lusterkach ale jeżeli w momencie
    włączenia kierunkowskazu nikt mnie nie wyprzedza to od tej pory skupiam
    się tylko na tym, jak wygląda sytuacja przede mną. Ciężar zachowania
    szczególnej ostrożności spoczywa w tym momencie na wyprzedzającym. Szlag
    by mnie trafił, gdybym miał przy każdym prawidłowo wykonywanym manewrze
    sprawdzać, czy nie muszę przypadkiem przepuścić jakiegoś debila. A jak
    sam jestem tym debilem i taka sytuacja mnie zaskoczy to mam pretensje
    tylko do siebie.

    --
    pzdr.
    zefir