  • Data: 2011-05-24 22:06:19
    Temat: Re: kolejny dawca
    Od: Qlfon <r...@l...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-05-24 21:48, Artur Maśląg pisze:

    > A gdzie napisałem, że kazaliśmy mu na końcu jechać? To była spokojna,
    > rekreacyjna jazda. Lipiec, środek lata, każdy niby wyluzowany.
    > Do tego było to przynajmniej 20 lat temu. Nie będę teraz powoływał
    > komisji śledczej, kto wtedy jechał i jaka była kolejność.
    > Były spokojne zmiany kolejności, wyprzedzania itd. Raz jechał z przodu,
    > później z tyłu itd. To chyba oczywiste - sznurem wiązać człowieka
    > 20 letniego nie będę.

    Pisałem o zasadzie OGÓLNEJ a nie szczególnej w Waszej sytuacji.

    > Ambicja? Gonić? Motocykle jadące 50km/h i wolniej? Przejedź się
    > kiedyś przez Konstancin-Jeziornę. Takie uzdrowisko podwarszawskie.

    Nic w Swoim poście nie pisałeś o tempie jazdy ani o ty, że to było 20
    lat temu. Dziś 50kmh w Konstancinie w niektóre dni to i tak wyczyn:)
    Chodzi o zasadę...

    > Czy Tobie się wydaje, że jazda motocyklem to tylko tempo, prędkość
    > itd.? Z natury rzeczy stawkę prowadzi osoba doświadczona, dopiero
    > za nią jedzie "młodzież", której poczynania obserwują ludzie
    > doświadczeni z tyłu.
    Absolutnie nic mi się nie wydaje. Oprócz tego że widzę, że się ze mną
    zgadzasz co do szyku w grupie:)

    --
    Qlfon, Lublin
    Triumph Sprint ST 1050