  • 1. Data: 2010-07-24 18:34:58
    Temat: kolejny ciekawy timelaps:)
    Od: mt <t...@i...pl>

    Witam.
    Co prawda znalezione na innej grupie i nie mojego autorstwa, ale chyba
    warto rzucić okiem.
    No i niech się przyzna ktoś z trójmiejskich ślubniaków, kto tam
    występuje od 03:25 :)
    http://vimeo.com/13339553

    --
    marcin

  • 2. Data: 2010-07-24 19:09:18
    Temat: Re: kolejny ciekawy timelaps:)
    Od: StaM <q...@g...com>

    http://vimeo.com/13339553

    > marcin
    Przszkadza mi brak ostrosci, na wiekszosci obrazkow.
    StaM

  • 3. Data: 2010-07-24 19:31:05
    Od: EMPI <e...@p...onet.pl>

    Hej !

    Ale to chyba nie są zdjęcia tylko film video przyspieszony ...

    EMPI
    http://www.empi.art.pl

  • 4. Data: 2010-07-24 19:48:07
    Od: mt <t...@i...pl>

    EMPI pisze:
    > Hej !
    >
    > Ale to chyba nie są zdjęcia tylko film video przyspieszony ...

    "Inspired by Keith Loutit's "Small Worlds" we decided to make a
    tilt-shift timelapse, that will open Gazeta Wyborcza Photo Exhibition in
    Sopot city."
    Zakładam jednak, że jest jak piszą, ale pewności nie mam.

    --
    marcin

  • 5. Data: 2010-07-24 20:05:37
    Od: raviz <r...@v...pl>

    StaM wrote:
    > http://vimeo.com/13339553

    > Przszkadza mi brak ostrosci, na wiekszosci obrazkow.
    > StaM

    Domyslam sie, ze autorowi chodzilo o uzyskanie efektu makiety, co
    zreszta bardzo dobrze wyszlo.

  • 6. Data: 2010-07-24 20:34:12
    Od: "Roger from Cracow" <r...@s...pl>

    Użytkownik "raviz" <r...@v...pl> napisał w wiadomości grup

    > Domyslam sie, ze autorowi chodzilo o uzyskanie efektu makiety, co zreszta bardzo
    > dobrze wyszlo.

    co najmniej dyskusyjne nadużycie :) jestem na nie z wykonaniem blura na tak z
    pomysłem i muzyka :)

    --
    Marcin 'Roger' Pojałowski
    fotografia ślubna: http://www.slubna.net

  • 7. Data: 2010-07-24 22:55:51
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    EMPI pisze:
    > Hej !
    >
    > Ale to chyba nie są zdjęcia tylko film video przyspieszony ...

    Pies lizał nomenklaturę. Super się dzieje, że ludzie zaczynają
    kombinować jak jeszcze nigdy dotąd. Nawet ta głupawa muzyka pasuje tu.
    Raz po raz widuję ostatnio coś dziwacznego i bardzo mi się to podoba :)

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl

  • 8. Data: 2010-07-25 12:05:35
    Od: "adam" <j...@o...maile.com>

    Użytkownik "mt" napisał
> [...]
    > warto rzucić okiem.
    > No i niech się przyzna ktoś z trójmiejskich ślubniaków, kto tam występuje

    Fantastyczne kadry i montaż. Świetna robota.

    adam

  • 9. Data: 2010-07-25 14:31:50
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik Janko Muzykant napisał:
    > Raz po raz widuję ostatnio coś dziwacznego i bardzo mi się to podoba :)

    Uuuu ... narkotykom powiedz "nie" :-)

  • 10. Data: 2010-07-25 16:58:45
    Od: Saiko Kila <f...@p...vqrn.arg.cy>

    Proces Maciek <m...@p...com> zwrócił błąd:

    > Uuuu ... narkotykom powiedz "nie" :-)

    Co za różnica jak się podnieca? Efekt ostateczny ten sam :P

    --
    Saiko Kila
    Unregistered Windows User #7.29581131e8