  • Data: 2013-08-26 16:53:58
    Temat: Re: kolejne zadanie - tapicerka
    Od: "Yogi\(n\)" <y...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Ministerstwo Propagandy" <...@...s> napisał w wiadomości
    news:kvfj05$mqj$1@node2.news.atman.pl...
    > jeśli Ktoś korzystał z usług jakiejś firmy myjącej i odświeżającej
    > tapicerkę samochodu to proszę o info, czym się zainteresować, a czego
    > się bać?
    >
    > "zleceniodawca" zastrzegł, że proces ma przebiegać naturalnymi
    > środkami, a po nim ma pozostać miły przyjemny naturalny zapach...
    >
    > proszę o infos.

    Są różne szkoły, jedna mówi zostaw to specjalistom i zapłać ok. 200-250
    zł - raz tak zrobiłem i fotele doprali bardzo ładnie, ale wykładzinę
    potraktowali bardzo pobieżnie.
    Druga szkoła mówi - wynajmij odkurzacz i zrób to sam, będzie tylko od
    ciebie zależało,co wyczyścisz. Tak zrobiłem w zeszłym tygodniu.
    Wynajem odkurzacza piorącego w mojej okolicy to koszt rzędu 50 + 20
    środek piorący (1 l) lub w innej firmie 90 + 10 za środek piorący. Do
    tego kaucja (u tych tańszych 500, u tych droższych 1300 zł)
    Stanęło na tym, że wynajałem w Komforcie, tym od wykładzin - 51 zł
    środek piorący + 2 złote za wynajem odkurzacza + 300 kaucja.
    Potem wyczyściłem jeszcze sofę i fotel, płynu zostało ponad pół butelki.
    W sumie to jakieś 4 goziny pracy, ale wymontowałem fotele i wszystko
    zrobiłem na zewnątrz. Ok. 4 godziny pracy, ale efekt bardzo dobry,
    wnętrze jak nowe.

    --
    Yogi(n)