-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: komar <k...@1...cc>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: kolejne problemy na A2
Date: Fri, 13 Jan 2012 07:43:15 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 36
Message-ID: <jeojq4$n5k$1@inews.gazeta.pl>
References: <jemp4j$t8h$1@inews.gazeta.pl> <jempnm$1sq$1@inews.gazeta.pl>
<jemrfg$8be$1@inews.gazeta.pl> <jemtd7$feo$1@inews.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 249-dzi-24.acn.waw.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1326436996 23732 85.222.23.249 (13 Jan 2012 06:43:16 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 13 Jan 2012 06:43:16 +0000 (UTC)
X-User: czarnykredens
In-Reply-To: <jemtd7$feo$1@inews.gazeta.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; rv:8.0) Gecko/20111105 Thunderbird/8.0
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2426293
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2012-01-12 16:14, J.F pisze:
> Użytkownik "komar" napisał w wiadomości
>> niestety nie bzdura. Już od jakiegoś czasu o tym wiadomo i mocno głowią się co z
tym
>> zrobić - czy zmienić konsorcjum, czy płacić bezpośrednio podwykonawcom itd. Nie
bez
>> powodu w trybie pilnym organizowane było spotkanie z DSS i ministerstwem.
>
> O ile pamietam to juz przy Chinczykach podawano ze wrecz placi sie bezposrednio
> podwykonawcom.
> Z tym ze tylko tym wysokiego czy wrecz najwyzszego szczebla, bo wszystkich nie
sposob
> ogarnac :-)
czyli między innymi DSS :-)
>
>> A można było zostawić Chińczyków i po prostu im płacić regularnie to nie stracili
by
>> płynności finansowej. BTW DSS było głównym podwykonawcą Chińczyków...
>
> Tylko cos mi sie widzi ze to Chinczycy sami nie chcieli dluzej.
> Nie wiem - czy dlatego ze musieli doplacac do interesu, bo chyba nie o regularnosc
> placenia szlo.
Nie chcieli bo nie znali Polskich realiów - podwykonawcy chcieli kasy z góry bo nie
mieli
kapitału na bieżącą pracę, a Chińczykom płacili zawsze ostatniego dnia terminu
płatności
faktury czy tam przelewu transzy. Przez to stracili płynność.
> Przenogocjowac kontraktu na wyzsze ceny sie raczej nie da w swietle UZP, i to jest
jak
> najbardziej prawidlowe.
Da się, da. Tym bardziej na tak kluczowym odcinku. "Obiektywne" powody zawsze się
znajdą.
> No chyba ze nie potrafili sobie zapewnic kredytu obrotowego ... a taki glowny
wykonawca to
> faktycznie niech sp* :-)
No nie potrafili i sp**lili ;-) tylko wcale lepiej na tym nie wyszliśmy.
Następne wpisy z tego wątku
Najnowsze wątki z tej grupy
- 64 proc. kierowców zrobi dodatkowo maks. 500 m, aby przy okazji zatankować pojazd
- wodor
- Najszybciej ładujące się samochody elektryczne
- Izera goli do zera! - co najmniej 383M złotówek wyprowadzonych z budżetu
- koniec zdupy wymysłów
- a Ty jak się zachowasz w godzinie próby?
- Tak wiem.... To oczywiste ale jak oni dzisiaj dziadują na materiale
- Echhhhhh. Marzy mi się SWAP Audi A2 z 1.8 T ;-)
- Dyrektor Toyoty miał rację. Elektryki to ślepa uliczka
- spalinki
- Odśnieżanie samochodu(1)
- wpadłem kołem w dziurę nocusz zdarza się
- Nigdy
- Odśnieżanie samochodu
- PV teraz
Najnowsze wątki
- 2025-03-14 Lublin => JavaScript / Node / Fullstack Developer <=
- 2025-03-14 Warszawa => Account Manager - Sprzedaż Usług Rekrutacyjnych <=
- 2025-03-14 Gliwice => Business Development Manager - Dział Sieci i Bezpieczeńst
- 2025-03-14 VAT-R Umowa najmu na adres zamieszkania
- 2025-03-14 Gliwice => IT Expert (Network Systems area) <=
- 2025-03-14 Warszawa => Junior Rekruter <=
- 2025-03-14 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2025-03-14 China-Kraków => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2025-03-14 Żerniki => Dyspozytor Międzynarodowy <=
- 2025-03-13 Raspberry Pi 3 Model B+
- 2025-03-13 Kuchenka elektryczna
- 2025-03-12 test
- 2025-03-13 własny ekran startowy
- 2025-03-13 Błonie => IT System Administrator <=
- 2025-03-13 Częstochowa => Manager ds. produktu <=