-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.internetia.pl!not-for-mail
From: John Kołalsky <j...@k...invalid>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: kolejne pomysły chorych ludzi
Date: Sat, 12 Jan 2013 04:16:04 +0100
Organization: Netia S.A.
Lines: 15
Message-ID: <kcqkuj$sg1$1@mx1.internetia.pl>
References: <kckhnh$8r0$1@news.task.gda.pl>
<50edd11b$0$1209$65785112@news.neostrada.pl>
<kckm34$58c$1@news.vectranet.pl>
<50ede7a6$0$26685$65785112@news.neostrada.pl>
<kcm3rv$fsr$1@node1.news.atman.pl>
<50eeae7b$0$1211$65785112@news.neostrada.pl>
<kcmgac$snq$1@node1.news.atman.pl>
<50eee11e$0$1307$65785112@news.neostrada.pl>
<50eef2f0$0$1218$65785112@news.neostrada.pl>
<1q1v4xjn8dy8t$.1dhfas721dh4l$.dlg@40tude.net>
<kcokjv$16n$1@node1.news.atman.pl>
<50eff026$0$1212$65785112@news.neostrada.pl>
<1u2ntrtwdm4mx$.30d72bymtksp.dlg@40tude.net>
<kcp482$ksc$1@node2.news.atman.pl>
<m...@4...net>
<kcpihv$h13$1@news.vectranet.pl>
<4md7k3uzxeys$.1isltaq306eff$.dlg@40tude.net>
<kcpnvc$jcr$1@news.vectranet.pl>
<8...@4...net>
<kcptpp$ll2$1@news.vectranet.pl>
<16hileoo97jom$.im2i78w7fhq5$.dlg@40tude.net>
NNTP-Posting-Host: 83-238-168-227.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: mx1.internetia.pl 1357960979 29185 83.238.168.227 (12 Jan 2013 03:22:59 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Sat, 12 Jan 2013 03:22:59 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18463
In-Reply-To: <16hileoo97jom$.im2i78w7fhq5$.dlg@40tude.net>
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18197
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2479120
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "Tomasz Pyra" <h...@s...spam.spam>
> ...
> Piesi są wszędzie i nie ma znaczenia czy powinni tam być czy nie.
> Bo są na chodnikach i w terenie zabudowanym na ulicach i poza terenem
> zabudowanym, na autostradach też są, tylko ileś razy rzadziej.
> Tam gdzie szansa na spotkanie pieszego jest mniejsza, tam i ryzyko wypadku
> z pieszym jest mniejsze, czyli jest bezpiecznej.
Ryzyko spotkania czegoś albo kogoś na jezdni jest oczywiście mniejsze nocą
niż dniem, ale skutki kolizji będą statystycznie gorsze nocą niż dniem bo
nocą gorzej widać i później się zauważa. Dlatego nocą czy we mgle należy
jeździć wolniej a nie szybciej.
Następne wpisy z tego wątku
- 12.01.13 04:17 John Kołalsky
- 12.01.13 04:27 John Kołalsky
- 12.01.13 04:33 John Kołalsky
- 12.01.13 04:58 John Kołalsky
- 12.01.13 09:30 BaX
- 12.01.13 18:10 masti
- 12.01.13 19:04 Tom N
- 12.01.13 21:40 masti
- 12.01.13 21:43 RoMan Mandziejewicz
- 12.01.13 21:45 masti
- 13.01.13 01:36 Tomasz Pyra
- 13.01.13 13:24 Smok Eustachy
- 13.01.13 14:00 Marek Włodarz
- 13.01.13 21:51 Smok Eustachy
- 14.01.13 00:50 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo