  • 11. Data: 2010-06-21 18:51:54
    Temat: Re: kolejne auto rodzinne do 90tyś ;)
    Od: t...@i...pl

    1. nie chcę nowego - nie mam przyjemność wybebeszyć się (na stracie auta) parę
    tysiaków przez pierwszy rok - może być np. roczny
    2. jakoś Mondeo nie brałem pod uwagę - nie leżą mi samochody na F ;)
    3. Golfa TDika mam, gdyby nie jego "rozmiar" to bym nie zmieniał

  • 12. Data: 2010-06-21 21:05:06
    Od: Maciej Browarczyk <m...@N...org>

    t...@i...pl pisze:

    [cut]

    Zadne z aut, ktore wymieniles nie ma podskoku do A6. Za 90tys (o ile
    stac Cie na utrzymanie a nie tylko zakup) szukalbym kombi (bo rodzinne,
    jak piszesz) 2.0TDI 170KM z w miare niskim przebiegiem lub jesli za
    mulowaty to 2.7 (jesli nie zalezy Ci na quattro) badz 3.0TDI quattro
    (nie wiem czy na tego ostatniego starczy kasy). W kazdym razie komfort,
    przestrzen w A6 vs reszta to przepasc straszliwa.

    --
    Pozdrawiam,
    Maciek

  • 13. Data: 2010-06-21 22:09:36
    Od: "Jackare" <j...@i...pl>

    Użytkownik <t...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    >
    > Szukam do wylisingowania autka do 90 000 brutto. Warunki to
    > - auto rodzinne (w chwili obecnej Golf 5 jest za mały)
    (...)

    Hyundai Santa Fe i Hyundai Tucson
    --
    Jackare

  • 14. Data: 2010-06-21 22:52:55
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Użytkownik wrote:
    > 1. nie chcę nowego - nie mam przyjemność wybebeszyć się (na stracie
    > auta) parę tysiaków przez pierwszy rok - może być np. roczny
    > 2. jakoś Mondeo nie brałem pod uwagę - nie leżą mi samochody na F ;)

    Jesli jestes z okolicy Bielska-Białej to wpadnij, pokażę ci Mondeo jak to
    ślicznie jeździ :) Wczoraj była znajoma, która kupiła nówkę A4 i była w szoku
    jak Fordzik dawał radę :) Nie skreślaj Mondka, bo to zacne auto.

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 15. Data: 2010-06-21 23:31:47
    Od: t...@i...pl

> [...]
    > ślicznie jeździ :) Wczoraj była znajoma, która kupiła nówkę A4 i była w szoku
    > jak Fordzik dawał radę :) Nie skreślaj Mondka, bo to zacne auto.

    Ok, dzięki - w takim razie pytanie ile kosztowało i jaki silniczek? :)

  • 16. Data: 2010-06-21 23:36:45
    Od: t...@i...pl

    > Użytkownik <t...@i...pl> napisał w wiadomości

    > (...)
    >
    > Hyundai Santa Fe i Hyundai Tucson
    > --
    > Jackare

    Hyundai Tucson......FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ;)

  • 17. Data: 2010-06-22 01:33:54
    Od: to <t...@a...xyz>

    tlosek wrote:

    > Hyundai Tucson......FFFFFFFFFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU ;)

    Nie mów, że golfiasty jest ładniejszy. ;-)

  • 18. Data: 2010-06-22 02:10:07
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Katanka" <k...@i...pl> wrote in message

    > Jesli jestes z okolicy Bielska-Białej to wpadnij, pokażę ci Mondeo jak to
    > ślicznie jeździ :) Wczoraj była znajoma, która kupiła nówkę A4 i była w
    > szoku jak Fordzik dawał radę :) Nie skreślaj Mondka, bo to zacne auto.

    Chyba najlepszy ford, ale to wciąż tylko ford :-)

  • 19. Data: 2010-06-22 02:11:06
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Maciej Browarczyk" <m...@N...org> wrote in message
> [...]
    > na tego ostatniego starczy kasy). W kazdym razie komfort, przestrzen w A6

    A6 to w ogóle inna klasa auta w stosunku do reszty aut wymienionych.

  • 20. Data: 2010-06-22 08:34:21
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Użytkownik wrote:

    > Ok, dzięki - w takim razie pytanie ile kosztowało i jaki silniczek? :)

    Za mojego dałem 125, ale jeśli chcesz to załatwię jazdę testową na cały weekend
    takim za 90 :)