  • Data: 2010-01-06 22:46:30
    Temat: Re: kolce i lod - zdjecia
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > ... wystajacymi na prawie 2 cm stalowymi bolcami...
    >
    > Gdzie te 2cm? A może cały czas miałeś te 5-7mm, tylko pomyliłeś długość
    > wkręta z długością ponad bieżnik?

    Starlo sie, tak jak pisalem wczesniej, choc rzeczywiscie "na oko"
    wyglada, ze starlo sie ok 5mm tego ostrego czubka, wiec wystawalo mniej
    jak pisalem.

    > Masz dziwną definicję padliny.

    Padlina: opona, ktorej _bieznik_ nie pozwala na dalsze normalne
    uzytkowanie. Spodziewales sie wylazacego kordu, drutow i pocietych bokow?

    > BTW opony w rajdówkach mają co najmniej 3 razy więcej kolców.

    Robilem to po raz pierwszy, kompletnie nie bedac przekonany do tego
    rozwiazania. Zreszta nadal nie jestem. Klasyczne kolce maja koncowki z
    weglikow spiekanych (same czubki) a wkret, nawet hartowany wytrzyma
    chyba niewiele. Nie mam obecnie warunkow na jezdzenie, bo pada snieg, w
    sniegu "robi" zimowy bieznik, nie kolec.
    Ilosc kolcow to kompromis miedzy tym co powinno byc a zmeczeniem przy
    wkrecaniu (najpierw zrobie co drugi klocek a potem sie zobaczy: nie
    "zobaczylem" ;))

    MarcinJM