  • 31. Data: 2010-01-06 19:28:57
    Temat: Re: kolce i lod - zdjecia
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    http://marcinjm.fotosik.pl/

    MarcinJM

  • 32. Data: 2010-01-06 21:40:28
    Temat: Re: kolce i lod
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > LOL - chcesz mnie zabic?
    > Bo wiesz, ja nie radze sobie z pedałami ...
    >
    > .
    > .
    > .
    > . .. wole silnik ;-)

    W deha rzadko się dokręca.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 33. Data: 2010-01-06 21:42:02
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Sam jesteś "tępi" i nie masz sondy :\ - a od Łodzi wara Ci chłopczyku.

    Mam sondę lambda głupcze!

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 34. Data: 2010-01-06 21:43:34
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Widziałem kiedyś fotki rowerowe pana Zarzeckiego, myślę, że i w oponie
    > samochodowej zda to egzamin.
    >
    > Jeśli po asfalcie nie będzie się jeździć to wkręty powinny długo wytrzymać.

    W kole samochodowych są większe siły, więc wyrwanie blachowkręta z
    "padliny" jest wielce prawdopodobne.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 35. Data: 2010-01-06 21:59:05
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Wed, 06 Jan 2010 21:42:02 +0100, Zygmunt M. Zarzecki na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > Mam sondę lambda głupcze!

    Już nie :)

    "Lekarze zapisują lekarstwa, o których niewiele wiedzą, na choroby, o
    których wiedzą jeszcze mniej, ludziom, o których nie wiedzą nic. Voltaire"

  • 36. Data: 2010-01-06 22:13:38
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > http://marcinjm.fotosik.pl/

    ... wystajacymi na prawie 2 cm stalowymi bolcami...

    Gdzie te 2cm? A może cały czas miałeś te 5-7mm, tylko pomyliłeś długość
    wkręta z długością ponad bieżnik?
    Masz dziwną definicję padliny.
    BTW opony w rajdówkach mają co najmniej 3 razy więcej kolców.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 37. Data: 2010-01-06 22:16:11
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Oj chłopaki, dajcie sobie po razie i cicho ma być.
    >
    > Żadne kolce z opon nie powypadają, bo łebki je trzymają.
    >
    > Wyluzujcie bo piana z pysków Wam cieknie.

    Mnie akurat się wylał gingers od niektórych postów, np. od wycieraczek
    na sztorc.

    > Jesteście szanowanymi użytkownikami usenetu a tutaj zniżyliście się do
    > poziomu troli.

    Marcinku, to jak, zgoda?
    Hehe

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 38. Data: 2010-01-06 22:28:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki wydusił z siebie te słowy:

    > W deha rzadko się dokręca.

    wiesz, jakbym mial garba - to moze bym sie odważył, bo srodek ciężkości
    mialbym z tyłu, ale ze go nie mam , a w zamian mam brzuszek .. to chyba bym
    sie bał ;-)

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 39. Data: 2010-01-06 22:42:26
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > Zasypałem cię argumentami i wiedzą.
    > Spadaj szczylu.
    > Won!

    Wiem, że dla Ciebie to już będzie zaszczyt, ale mimo wszystko napiszę:
    tetryczejesz i zaczynasz się do moona upodabniać w swym przeświadczeniu
    o nieomylności. Na szczęście jest coś, co ową nieomylność podda w
    wątpliwość. To życie.
    Nawiasem mówiąc - szkoła braku kultury by moon też Ci się udziela. Tylko
    czy napewno powinieneś być z tego dumny?

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

  • 40. Data: 2010-01-06 22:46:30
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > ... wystajacymi na prawie 2 cm stalowymi bolcami...
    >
    > Gdzie te 2cm? A może cały czas miałeś te 5-7mm, tylko pomyliłeś długość
    > wkręta z długością ponad bieżnik?

    Starlo sie, tak jak pisalem wczesniej, choc rzeczywiscie "na oko"
    wyglada, ze starlo sie ok 5mm tego ostrego czubka, wiec wystawalo mniej
    jak pisalem.

    > Masz dziwną definicję padliny.

    Padlina: opona, ktorej _bieznik_ nie pozwala na dalsze normalne
    uzytkowanie. Spodziewales sie wylazacego kordu, drutow i pocietych bokow?

    > BTW opony w rajdówkach mają co najmniej 3 razy więcej kolców.

    Robilem to po raz pierwszy, kompletnie nie bedac przekonany do tego
    rozwiazania. Zreszta nadal nie jestem. Klasyczne kolce maja koncowki z
    weglikow spiekanych (same czubki) a wkret, nawet hartowany wytrzyma
    chyba niewiele. Nie mam obecnie warunkow na jezdzenie, bo pada snieg, w
    sniegu "robi" zimowy bieznik, nie kolec.
    Ilosc kolcow to kompromis miedzy tym co powinno byc a zmeczeniem przy
    wkrecaniu (najpierw zrobie co drugi klocek a potem sie zobaczy: nie
    "zobaczylem" ;))

    MarcinJM