  • 11. Data: 2010-01-05 20:11:30
    Temat: Re: kolce i lod
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > no też mi nie pasuje .. ale 2cm?!
    > W czym sie to trzyma?

    strzelam : w gumie? 1cm w gumie a drugi na zewnatrz?

  • 12. Data: 2010-01-05 20:12:19
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Wlasnie wrocilem z testowania wlasnej roboty kolcowanych opon.
    > Produkcja: ponad 200 stalowych, hartowanych wkretow w oponie,
    > przekladka, detka i wio.
    > Wrazenia NIESAMOWITE, nawet zwykle kolce, w wersji producenckiej nie
    > maja szans z wystajacymi na prawie 2 cm stalowymi bolcami.
    > Na lodzie auto jedzie jak po mokrym asfalcie, czyli na oblodzonym
    > szutrze 120-130 nie jest predkoscia ktora powoduje palpitacje serca.
    > Przednia zabawa :)

    2cm?
    Opona wytrzyma ile, 50km?
    Nie wspominając u gubieniu żelastwa i stwarzaniu zagrożenia.
    W jakim mieście?

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 13. Data: 2010-01-05 20:14:20
    Od: "peter" <a...@F...pl>

    > nie wiem na ile zabawy starcza te kolce, ale mi, na to na co juz starczyly
    > moralnie zwrocily sie :)

    z 15 lat temu robolem podobne, tylko zamiast wkretow wkrecalismy sruby m6 i
    z zewnatrz skrecalismy nakretkami.

  • 14. Data: 2010-01-05 20:14:44
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > aż by mi sie chcialo spróbować :D

    Na rowerze z oponami wyposażonymi w kolce zabawa jest lepsza.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 15. Data: 2010-01-05 21:05:48
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:
    > 2cm?

    Tak, 2 cm

    > Opona wytrzyma ile, 50km?

    Nie wiem, moze 20? Moze 100?

    > Nie wspominając u gubieniu żelastwa i stwarzaniu zagrożenia.
    > W jakim mieście?

    Opona z miasta Lodzi pochodzi...
    W rowerze ile kolcow zgubiles?
    Wiec nie pieprz glupot czlowiecze.

    MarcinJM

  • 16. Data: 2010-01-05 21:30:49
    Od: "Zygmunt M. Zarzecki" <z...@m...zarzecki.kom.wytnij.malpe.zmien.kom.na.com>

    > Tak, 2 cm

    > Nie wiem, moze 20? Moze 100?

    > Opona z miasta Lodzi pochodzi...

    To dobrze, daleko od południa Polski.

    > W rowerze ile kolcow zgubiles?
    > Wiec nie pieprz glupot czlowiecze.

    Sam nie pieprz!
    Głupot?!
    Tobie się wydaje, że "mistrza" prześcigniesz?
    Naiwny gamoniu!

    To, że skorzystałeś z mojego opisu o niczym nie świadczy. Kolce w
    oponach samochodowych robi się zupełnie inaczej niż to jest w moim
    opisie. W motocyklu jeszcze ujdzie.
    Palnąłeś głupotę i tyle.

    Powtórzę, stwarzasz zagrożenie, gubiąc resztki blachowkrętów, czy też
    jeżdżąc na zużytych oponach, jak to raczyłeś nazwać padlinach. Jak ci
    opona strzeli, a jakiś słup będzie się za szybko zbliżał, ten post
    stanie ci przed oczami.
    :>

    Nooo chyba, że jeździsz w miejscach o ruchu znikomym, po zamarzniętym
    jeziorze/stawie/placu.

    Ja nie zgubiłem żadnego, bo w moim przypadku jest to absolutnie niemożliwe.
    ABSOLUTNIE!
    W moich obecnych oponach, ok. 1mm blachowkręta, na tym ostrym koniuszku
    starł się po przejechaniu około 40km po nieośnieżonej i nie oblodzonej
    drodze.

    zyga
    --
    --force --nodeps --all

  • 17. Data: 2010-01-05 21:31:40
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    MarcinJM w <news:hi062t$78d$1@news.onet.pl>:

    > W rowerze ile kolcow zgubiles?

    O zagrożeniu zgubienia sondy lambda z towarzyszącymi zipami nie
    wspominając...

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 18. Data: 2010-01-05 21:35:20
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    peter wydusił z siebie te słowy:

    > strzelam : w gumie? 1cm w gumie a drugi na zewnatrz?

    <cytat:>
    " z wystajacymi na prawie 2 cm stalowymi bolcami"
    </cytat>

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 19. Data: 2010-01-05 21:35:45
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    Zygmunt M. Zarzecki wydusił z siebie te słowy:

    z 7-8 lat nie siedzialen na rowerze :(

  • 20. Data: 2010-01-05 21:56:37
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <mójnick@box43.pl>

    'Tom N' pisze:

    > O zagrożeniu zgubienia sondy lambda z towarzyszącymi zipami nie
    > wspominając...

    A potem będzie: ukradli!

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    [WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być