  • Data: 2010-01-05 22:58:01
    Temat: Re: kolce i lod
    Od: MarcinJM <m...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zygmunt M. Zarzecki pisze:

    > To, że skorzystałeś z mojego opisu o niczym nie świadczy. Kolce w
    > oponach samochodowych robi się zupełnie inaczej niż to jest w moim
    > opisie. W motocyklu jeszcze ujdzie.
    > Palnąłeś głupotę i tyle.

    Nie korzystalem z twojego opisu, nawet do dzis nie wiedzialem, ze
    istnieje, po prostu jako jedyny zawieral fotki, a ktos chcial zobaczyc
    jak wyglada tak nakolcowana opona.
    Korzystalem z tego:
    http://www.technikajazdy.info/poradnik_kjs.pdf punkt 5.4.5

    Mysle, ze pisal to ktos bardziej doswiadczony od slfustrowanego pedalarza.

    > Powtórzę, stwarzasz zagrożenie, gubiąc resztki blachowkrętów, czy też
    > jeżdżąc na zużytych oponach, jak to raczyłeś nazwać padlinach. Jak ci
    > opona strzeli, a jakiś słup będzie się za szybko zbliżał, ten post
    > stanie ci przed oczami.

    Rozwalilem sporo opon, takie hobby.
    I jakos zyje i nikomu krzywdy nie zrobilem.

    > Nooo chyba, że jeździsz w miejscach o ruchu znikomym, po zamarzniętym
    > jeziorze/stawie/placu.

    Czytamy i staramy sie rozumiec: "..na oblodzonym szutrze.." a jak
    wiadomo oblodzone szutry wystepuja w wieszosci centr miast.

    > Ja nie zgubiłem żadnego, bo w moim przypadku jest to absolutnie niemożliwe.
    > ABSOLUTNIE!

    Bo twoje wkrety sa jakies takie
    zarzyckie_nie_gubiace_sie_na_specjalne_zamowienie ?

    > W moich obecnych oponach, ok. 1mm blachowkręta, na tym ostrym koniuszku
    > starł się po przejechaniu około 40km po nieośnieżonej i nie oblodzonej
    > drodze.

    No.. i co z tego? Powyzsze zdanie mialo sluzyc czemu?

    MarcinJM