  • 21. Data: 2023-06-15 20:29:47
    Temat: Re: kody błedów lodówki samsung
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 15.06.2023 o 19:31, J.F pisze:

    > Czyli szeregowo te wymienniki, czy równolegle?

    Pewnie tak i tak, ale i tak ważniejsza jest powierzchnia wymiennika.
    W obecnym zamrażalniku mam 3 wymienniki w szeregu, a poprzednim miałem 3
    równolegle. Jak jest podłączony tren od chłodziarki to nie widzę bo jest
    zabudowany, ale powierzchnia wymiany jest "odczuwalnie" mniejsza.

  • 22. Data: 2023-06-15 20:59:14
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:u6fkj0$1ej$1$nadir@news.chmurka.net>
    user nadir pisze tak:

    > To co się kurwa ciskasz? Niech kupujący szuka kodów błędów albo
    > odda ten "wspaniały" sprzęt do serwisu?

    nie wiesz co oznacza taki kod masz prawo się nie odzywać.
    nie ma przymusu odpisywania w tym wątku.

    --
    Piter

  • 23. Data: 2023-06-16 09:09:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    > Czyli szeregowo te wymienniki, czy równolegle?
    >
    > No ale schladza płyn, parując.
    > Co prawda z zamarzarki wylatuje wtedy zimny gaz, to móglby chłodzic
    > chłodziarke ...

    W starym Simensie (8lat) miałem normalny wymiennik w zamrażalniku na
    dole a na górze tylko płytkę, połączone były szeregowo, czyli różnice
    wydajności były uzyskiwane powierzchnią.
    W nowej bezszronowej wymiennik jest zabudowany na tylnej ściance i
    wentylator rozprowadza powietrze po zamrażalniku i przez mały kanał po
    lodówce, nie wiem czy ma tam klapkę zamykającą ale coś klapie na koniec
    czyli chyba tak.

    --
    Janusz

  • 24. Data: 2023-06-16 13:04:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 15 Jun 2023 20:29:47 +0200, nadir wrote:

    > Pewnie tak i tak, ale i tak ważniejsza jest powierzchnia wymiennika.

    Jak równolegle, to mozna dobiera chlodzenie powierzchnią/przepływem.

    Jak szeregowo, to nie bardzo.

    > W obecnym zamrażalniku mam 3 wymienniki w szeregu, a poprzednim miałem 3
    > równolegle. Jak jest podłączony tren od chłodziarki to nie widzę bo jest
    > zabudowany, ale powierzchnia wymiany jest "odczuwalnie" mniejsza.

    Ja mam w chlodziarce płytę na cały tył.

    J.

  • 25. Data: 2023-06-17 06:19:56
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 14.06.2023 o 18:56, PiteR pisze:
    > lodówka Samsung RSG5UCRS
    >
    > może wiecie co taki kod oznacza?
    >
    > https://ibb.co/09xQ9SQ

    Jesteś pewny że to kod błędu?
    Początkowo wyświetlacz inaczej się zapala?
    Dla mnie wygląda to na problem ze sterowaniem
    wyświetlaczem samym...

    Agregat nie startuje?
    Pracuje cały czas?
    Jak temperatura w środku?

    Przy użyciu termometru i ewentualnie miernika mocy
    gniazdkowego w parę godzin można stwierdzić czy
    działa prawidłowo sterowanie agregatem.

    Jeśli tak to można naprawiać wyświetlacz lub
    podłączyć uniwersalny sterownik do jego sterowania...
    --
    pzdr, j.r.