  • Data: 2009-06-22 15:19:04
    Temat: Re: kluczyk mi sie złamał :-(
    Od: "greg" <g...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    > jak Ci się chce pogrzebać, to spokojnie możesz tę wkładkę rozebrać tak że
    > wyjmiesz końcówkę, jak masz trochę zmysłu mechanicznego to patrząc na nią
    > domyślisz się jak to zrobić, bo ciężko to wytłumaczyć :).

    Ano, to pogrzebię, na pierwszy rzut oka nie widzę jak ją choćby wyjąć, ale
    poprzyglądam się

    Plac Grzybowski wiem i jeszcze jest drugi spec od zamków na Dąbrowskiego
    chyba, ale strasznie oni są kosztowni za takie nietypowe zlecenia.

    Kiedyś dorabiałem klucz do zamka (tzn miałem zamek a nie miałem do niego
    klucza i musiałem dorobić) - zaśpiewali chyba 150 zł!!! No ale musiałem, to
    był zamek od pożyczonego skiboxa i właściciel mi pięć razy marudził, żebym
    nie zgubił klucza, bo to ostatni... Ale tam sie przyjmniej łatwiutko
    wymontował zamek.

    Dzieki wszystkim za porady

    pozdrawiam

    greg