  • Data: 2009-03-19 22:02:28
    Temat: Re: klucz usb
    Od: "Nickelodeon" <N...@...b> szukaj wiadomości tego autora

    "Adam Dybkowski" <a...@4...pl> wrote in message
    news:gpudve$rnm$1@news.wp.pl...
    > Wojciech Frybyśu pisze:

    > Oczywiście - i wolałbyś przy tym, gdyby każdy mógł wgrać do twojej
    > komórki dowolny soft (udający wygląd oryginalnego), po doczepieniu się
    > laptopem przez USB na kilka minut? Nigdy nie zostawiasz komórki w firmie
    > na biurku wychodząc na 5 minut do kibla? To ja już wolę rozwiązania, w
    > których jedynie producent ma możliwość apgrejdu softu. Również zdalnego.

    A czy daliście użytkownikowi coś do weryfikacji, że w aparacie siedzi stale
    ten sam soft?
    A skąd wiadomo, że nie macie tam backdoora ? Skoro robicie dla władzy to na
    bank tam siedzi coś takiego..
    Nie ma żadnej kontroli co siedzi w tym telefonie. Mpże ktoś go rozkręci i
    zrobi zdjęcie PCB :-)

    Sama szyfrowanie jest mało istotne. Gdybym był jednym z "braci" to wyszedł
    bym z założenia, że rządowe aparaty szyfrujące są podsłuchiwane bankowo, bo
    rozmowy są w plikach defaultowo, a klucze zdeponowane. I bezpieczniej kupić
    prepaida, pogadać i zmienić na kolejny niż używać konia trojańskiego.
    Bardzo by się przydała zmiana IMEI tego telefonu np poprzez proste menu w
    samym aparacie. Wielcy biznesmeni bardziej się obawiają namierzania aparatu
    niż podsłuchu, bo przezornie nic nie mówią :-)

    Ciemno to widzę. Sprzedacie może w całej karierze 100szt chyba, że
    wciśniecie jako niepotrzebny wydatek jakiejś spółce giełdowej, a i tak
    ludzie bedą sie bali tego używać :-)