  • 21. Data: 2011-06-06 08:21:33
    Temat: Re: klucz udarowy do zapieczonych srub
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > aha :)
    > jak chcesz w miarę sensowne narzędzie to
    > http://allegro.pl/klucz-pneumatyczny-1-2-746nm-udaro
    wy-jonnesway-i1638016469.html
    > to jest minimum. To coś za sto pare złotych rozleci się po kilkunastu
    > minutach pracy, więc nie wiem czy warto. Yato to nie tragedia, ale też nic
    > specjalnego - może po prostu narzędzia do kitu.
    > Tak BTW rozumiem, że sprężarkę posiadasz? :)

    inaczej bym pneumatyka nie rozwazal:)
    600 to raczej za duzo jak na narzedzie do sporadycznego korzystania:/
    200 ro max co biore pod uwage.

    myslalem jeszcze zeby kupic nasadke molibdenowa i pokretlo jakies lepsiejsze
    ale nie widze nic ciekawego na allu (a jezdzic za tym dalej niz do leroy nie
    mam zamiaru)

  • 22. Data: 2011-06-06 10:41:22
    Od: " ąćęłń" <j...@g...pl>

    Przychylam się do myśli przedmówcy.

    -----

  • 23. Data: 2011-06-06 11:06:57
    Od: "Hants" <hants@CUT_ITvp.pl>

    "Michał Gut" <m...@w...pl> wrote in message

    > wpadlem na pomysl ze kupie klucz udarowy i tym to sprobuje ruszyc....
    > pytanie czy to moze dac rade i czy chinskie wynalazki z allegro sie do
    > tego nadaja. naprawiam tylko swoje fiacisze i maksymalna ilosc
    > naprawianych przeze mnie aut to 3:)

    Spokojnie da rade. Tylko nie zapomnij kupic jeszcze malego kompresorka :-)

    Do podobnych zastosowan kupilem sobie kiedys tani, elektryczny klucz
    udarowy. Przezył niestety tylko 2 wymiany skrzyni biegów, ale odkręcił
    wszystko co chciałem.

  • 24. Data: 2011-06-06 13:48:47
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-06 08:21, Michał Gut pisze:

> [...]
    >
    > myslalem jeszcze zeby kupic nasadke molibdenowa i pokretlo jakies
    > lepsiejsze ale nie widze nic ciekawego na allu (a jezdzic za tym dalej

    to lepiej kup za te 200 max porządną nasadkę i konkretny klucz - powinno
    Ci wystarczyć...
    Tego pneumatyka za 100 coś złotych nawet bym nie brał pod uwagę.