  • 11. Data: 2011-06-05 17:10:53
    Temat: Re: klucz udarowy do zapieczonych srub
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    > Tu jest taki problem, że ta śruba w tym przypadku nazywa się półoś i jest
    > droga,

    nakretka nowa z ta sruba to przegub we fiacie jak zauwazylem. w razie bolu
    bede w plecy na 80pln za nowa ale bardziej mnie interesuje czy takie klucze
    sie do czegos nadaja.

    bo ogolnie to pojechanie do kogos z tym odpada - zniszczone mocowanie amorka
    powoduje ze w zasadzie calosc wisi na jednej nadciętej srubie. moze i troche
    by to wytrzymalo jadac ostroznie ale wole w sumie nie ryzykowac.
    inna sprawa ze jak sobie poradze z tym problemem to bede mial wiekszy poziom
    zadowolenia z wykonanej pracy:)
    a jak powymieniam sruby i zabezpiecze je miedziucha w sprayu to przez
    ostatnie lata zycia tego samochodu nic sie z nimi nei stanie:P

  • 12. Data: 2011-06-05 19:32:23
    Od: kkk <m...@g...com>

    On 4 Cze, 19:16, Michał Gut <m...@w...pl>
    wrote:

    > rozwazam ten:http://allegro.pl/klucz-pneumatyczny-udarowy-3-4
    -z-nasadkami-i1631485...

    > aczkolwiek wolalbym sobie odpuscic ten wydatek bo z kasa i tak nie za wesolo
    > i bez tego...

    To ten sobie odpuść, "poważne" klucze tego typu kosztują wielokrotność
    tej kwoty.

  • 13. Data: 2011-06-05 20:06:46
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    tyle ze ja powaaznego klucza nie potrzebuje bo wystarczy mi do okazjonalnych
    prac przy samochodzie...uzycie kilka razy w roku...

  • 14. Data: 2011-06-05 22:49:51
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    Półoś zespolona na stałe ze śrubą?
    Fajne są te Fiaty. :)

    --
    CB

  • 15. Data: 2011-06-05 23:16:38
    Od: "A.K." <a...@n...secretkey.eu>

    Dnia Sun, 5 Jun 2011 22:49:51 +0200, cbnet napisał(a):

    > Półoś zespolona na stałe ze śrubą?

    Chcę zobaczć jak obcinasz tę śrubę, później zobaczył bym jak gwintujesz. :P
    Coś pokręciłeś. :)

    > Fajne są te Fiaty. :)

    Fajne bywają, mnie się zawsze Tipo podobało.

    A.K. - Ruda Śląska
    Citroen Xantia '93 ; Toyota Corolla '96

  • 16. Data: 2011-06-05 23:25:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 5 Jun 2011 23:16:38 +0200, A.K. napisał(a):

    > Dnia Sun, 5 Jun 2011 22:49:51 +0200, cbnet napisał(a):

    To jest troll co z szamba wylazł i sra w usenecie. Nie karm proszę, wrzuć
    do KF i po problemie. I nie wyciągaj innym.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 17. Data: 2011-06-05 23:42:49
    Od: hamberg <r...@g...com>

    tez kiedys walczylem z ta sruba - problem byl w tipo gdzie dodatkowo
    kielich blokowal nasadke.

    Poddalo sie po rozgrzaniu i odkreceniu lekko zmodyfikowana nasadka
    (przetoczona).

    Mysle ze klucz nie da rady bo nasadki jakie maja w warsztatach sa
    duuzo mocniejsze - potezna sztaba naspawana na potezna nasadke - i to
    dopiero daje rade.

  • 18. Data: 2011-06-05 23:46:42
    Od: Olo <alexhawk@usuntentekst_onet.pl>

    W dniu 2011-06-04 19:16, Michał Gut pisze:

    > rozwazam ten:
    > http://allegro.pl/klucz-pneumatyczny-udarowy-3-4-z-n
    asadkami-i1631485460.html

    aha :)
    jak chcesz w miarę sensowne narzędzie to
    http://allegro.pl/klucz-pneumatyczny-1-2-746nm-udaro
    wy-jonnesway-i1638016469.html
    to jest minimum. To coś za sto pare złotych rozleci się po kilkunastu
    minutach pracy, więc nie wiem czy warto. Yato to nie tragedia, ale też
    nic specjalnego - może po prostu narzędzia do kitu.
    Tak BTW rozumiem, że sprężarkę posiadasz? :)

  • 19. Data: 2011-06-06 00:31:55
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    OK, niedoczytałem z tą piastą.

    --
    CB

  • 20. Data: 2011-06-06 00:45:53
    Od: "cbnet" <c...@n...pl>

    BTW czasem myślę, że fajnie byłoby wyjechać z tego kraju,
    zabrać dzieci [aby nie musiały pracować na emerytury rzeszy
    zidiociałych do cna Kurwiszonów pokroju Walduś G.] i ew.
    patrzeć jak się ten polski burdel zapada z jakiegoś większego
    dystansu.

    --
    CB