  • 1. Data: 2010-04-24 12:12:12
    Temat: klient SIP dla WM 6.5 + nonoh
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    Jakiego klienta telefonu internetowego mozecie polecic dla Windowsa Mobili
    6.5 dobrze dzialajacego z operatorem nonoh. Probowalem fringa ale nie jestem
    zadowolony z obslugi.
    Mozecie polecic cos prostego i funkcjonalnego?
    Dzieki, pozdro
    Adam

  • 2. Data: 2010-04-24 12:32:18
    Temat: Re: klient SIP dla WM 6.5 + nonoh
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 14:12:12 +0200, adam napisał(a):

> [...]
    > zadowolony z obslugi.
    > Mozecie polecic cos prostego i funkcjonalnego?

    Może Windows Mobile 6.5 ?

    "Nie to co trole z polskiego usenetu ... ci to sami madrale..." - Paweł
    "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 3. Data: 2010-04-24 12:57:13
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    > Witam,
    >
    > Może Windows Mobile 6.5 ?

    Tak, WM 6.5, co polecasz?
    pzdr
    Adam

  • 4. Data: 2010-04-24 13:51:49
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 14:57:13 +0200, adam napisał(a):

    > Tak, WM 6.5, co polecasz?

    Polecam WM 6.5

    "Wyslac ci pocztowke z Hawajow leszczu ?" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 5. Data: 2010-04-24 13:56:56
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Polecam WM 6.5

    A moze mi napisac jak nazywa sie aplikacja? Uzywam WM od niedawna i nie moge
    znalezc.
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 6. Data: 2010-04-24 19:02:39
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 24 Apr 2010 15:56:56 +0200, adam napisał(a):

    > A moze mi napisac jak nazywa sie aplikacja? Uzywam WM od niedawna i nie moge
    > znalezc.

    Po raz kolejny - nazywa się Windows Mobile 6.5
    On sam z siebie potrafi poradzić sobie z SIP, trzeba tylko panel kontrolny
    sobie ściągnąć.

    "Nie wiesz co to proxy, wiec informuje sie iz jestem na urlopie i nazywam
    sie Jan Strybyszewski"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan Strybyszewski

  • 7. Data: 2010-04-25 09:50:29
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Waldek Godel pisze:

    > Po raz kolejny - nazywa się Windows Mobile 6.5
    > On sam z siebie potrafi poradzić sobie z SIP, trzeba tylko panel kontrolny
    > sobie ściągnąć.

    A możesz to bardziej łopatologicznie wytłumaczyć? Najlepiej krok po
    kroku, bo mam wrażenie że odpowiadasz na zasadzie "wiem, ale nie powiem".

    orcio

  • 8. Data: 2010-04-25 10:17:59
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 25 Apr 2010 11:50:29 +0200, orcio napisał(a):

    > A możesz to bardziej łopatologicznie wytłumaczyć? Najlepiej krok po
    > kroku, bo mam wrażenie że odpowiadasz na zasadzie "wiem, ale nie powiem".

    Nie mogę, bo nie potrafię sobie wyobrazić bardziej łopatologicznego
    wytłumaczenia niż "Windows Mobile potrafi obsłużyć połączenia SIP, potrzeba
    tylko programu konfiguracyjnego do zmiany ustawień"
    Reszta jest w google, dla chcącego, nic trudnego

    Już drugi link w google zawiera pełną instrukcję dla noobów, łącznie z
    wszelkim możliwym softem wspomagającym. Jak ktoś jest leń, to już nic nie
    poradzę..

    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta
    czemu nie zacytowales stanowiska Apple ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 9. Data: 2010-04-25 10:59:59
    Od: orcio <o...@N...pl>

    Waldek Godel pisze:

> [...]
    >
    > Już drugi link w google zawiera pełną instrukcję dla noobów, łącznie z
    > wszelkim możliwym softem wspomagającym. Jak ktoś jest leń, to już nic nie

    U mnie 2gi link z googla odnosi się do Twoich odpowiedzi także jak nie
    chcesz sie dzielić wiedza to nie pisz ze wszystko jest w google. Widać
    po takich odpowiedziach ze nigdy nie pracowałeś na wsparciu użytkowników
    i ciężko Ci podać prosta odpowiedz. Szczególnie ze SIP ma różne
    znaczenie. Jak już nie byłeś leniwy i wpisałeś zapytanie do googla to
    mogłeś skopiować linka z prawidłową odpowiedzią. Mnie odpowiedz nie jest
    potrzebna ale Tobie przypomnienie netykiety się przyda.
    orcio

  • 10. Data: 2010-04-26 08:35:04
    Od: ven <v...@u...poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-04-24 14:12, adam pisze:
> [...]
    > 6.5 dobrze dzialajacego z operatorem nonoh. Probowalem fringa ale nie jestem

    Nie wiem czy zadziala z nonoh, ale dziala np z freeconet, tlenofon

    http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=31721

    ven