  • From: Waldek Godel <n...@o...info>
    Subject: Re: klient SIP dla WM 6.5 + nonoh
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Date: Sun, 25 Apr 2010 11:17:59 +0100

    Dnia Sun, 25 Apr 2010 11:50:29 +0200, orcio napisał(a):

    > A możesz to bardziej łopatologicznie wytłumaczyć? Najlepiej krok po
    > kroku, bo mam wrażenie że odpowiadasz na zasadzie "wiem, ale nie powiem".

    Nie mogę, bo nie potrafię sobie wyobrazić bardziej łopatologicznego
    wytłumaczenia niż "Windows Mobile potrafi obsłużyć połączenia SIP, potrzeba
    tylko programu konfiguracyjnego do zmiany ustawień"
    Reszta jest w google, dla chcącego, nic trudnego

    Już drugi link w google zawiera pełną instrukcję dla noobów, łącznie z
    wszelkim możliwym softem wspomagającym. Jak ktoś jest leń, to już nic nie
    poradzę..

    "Ten nastolatek jest oszustem a Apple mowi ze nic nie wybuchlo... zreszta
    czemu nie zacytowales stanowiska Apple ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski