  • 1. Data: 2009-01-19 21:07:08
    Temat: klawiatura w laptopie
    Od: "Mateusz" <s...@w...pl>

    Czy jest sposob, aby wylaczyc klawiature wbudowana w laptop (tak zeby
    korzystac tylko z tej podlaczonej pod usb)?
    Kolega ma jakas usterke w tej klawiaturze (dziala tak jakby mial wlaczony
    ciagle jakis klawisz, chyba lewy alt) i chcialby do czasu kupna nowego kompa
    (ten i tak juz jest stary) uzywac tylko klawiatury pod usb.

  • 2. Data: 2009-01-19 21:25:54
    Temat: Re: klawiatura w laptopie
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 19.01.2009 22:07, Mateusz pisze:
    > Czy jest sposob, aby wylaczyc klawiature wbudowana w laptop (tak zeby
    > korzystac tylko z tej podlaczonej pod usb)?

    Tak. Zdjąć ją i odłączyć od płyty głównej.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 3. Data: 2009-01-19 23:12:35
    Od: "Mateusz" <s...@w...pl>

    A nie ma jakichs innych sposobow nie zawierajacych w sobie otwieranie
    laptopa?

    Użytkownik "Radosław Sokół" <r...@m...com.pl> napisał w wiadomości

    > Tak. Zdjąć ją i odłączyć od płyty głównej.
    >
    > --
    > |"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """""""|

  • 4. Data: 2009-01-19 23:37:59
    Od: "G Nowak" <a...@m...com>

    > news:gl31tp$iud$1@nemesis.news.neostrada.pl... A nie ma jakichs innych
    > sposobow nie zawierajacych w sobie otwieranie

    1. Odpowiadamy _POD_ postem
    2. Mowa byla o wyjeciu klawiatury a nie rozbieraniu laptopa. To tylko jedna
    sruba a czasem nawet zatrzask.

  • 5. Data: 2009-01-20 07:56:18
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 20.01.2009 00:12, Mateusz pisze:
    > A nie ma jakichs innych sposobow nie zawierajacych w sobie otwieranie
    > laptopa?

    A czy producent miał przewidzieć takie coś i umieścić wyłącz-
    nik klawiatury na obudowie? ;)

    Może w pojedynczych modelach jakichś jest opcja w BIOSie do
    tego. Nie wiem. Wykluczyć nie można. Ale w 99% modeli klawia-
    tura albo jest sprawna, albo należy ją *wymienić*. A jeżeli
    ktoś chce z komputera przenośnego zrobić niemobilny złom pod-
    łączając jako obejście problemu zwykłą klawiaturę, to musi
    niestety fizycznie zaingerować w komputer.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 6. Data: 2009-01-20 12:34:30
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    G Nowak pisze:

    > 1. Odpowiadamy _POD_ postem
    > 2. Mowa byla o wyjeciu klawiatury a nie rozbieraniu laptopa. To tylko
    > jedna sruba a czasem nawet zatrzask.

    Dokładnie, większość laptopów, to ściąga się górną listwę - tą na której
    przeważnie jest włącznik zasilania + inne i ta listwa jest na zatrzask
    najczęściej. Po wyjęciu dostępna jest klawiatura, która czasami nie jest
    niczym przymocowana, a czasami na 1-2 śrubki pod tą listwą oraz czasami
    na jedną śrubkę od spodu. Po wyjęciu klawiatury, odłączamy taśmę (złącze
    również na zatrzask) i już.

  • 7. Data: 2009-01-20 13:14:32
    Od: "Adam" <...@...pl>

> [...]
    > ciagle jakis klawisz, chyba lewy alt) i chcialby do czasu kupna nowego
    > kompa (ten i tak juz jest stary) uzywac tylko klawiatury pod usb.

    Ściągnij sobie instrukcję serwisową do twojego tupu laptopa. Tam jest
    wszystko opisane ze szczegółami.

  • 8. Data: 2009-01-20 15:32:41
    Od: "Mateusz" <s...@w...pl>

    Użytkownik "BQB" <a...@a...spamowy.com.invalid> napisał w wiadomości

> [...]
    > również na zatrzask) i już.
    >
    > --
    > bqb znaczek wiadomo jaki bqb wiadomo co pl

    Dobra dzieki, sprobojemy tego rozwiazania w takim razie.