  • Data: 2015-03-11 11:34:41
    Temat: Re: kino domowe, a raczej kino biurowe - trochę OT [cross]
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "rs" <n...@n...spam.info> napisał w wiadomości
    news:54fe47ea$0$57782$c3e8da3$c8b7d2e6@news.astraweb
    .com...

    > no właśnie. tutaj tez, ale chcemy to urozmaicić, żeby ludziska się czegoś
    > może niepostrzeżenie dowiedzieli. <rs>

    No OK. Rozumiem cel, pomimo mojej odporności na reklamy.
    Jeszcze jedno przyszło mi do głowy. Puszczasz sygnał z wyjścia HDMI poprzez
    aktywny rozdzielacz HDMI to TV. Zasilacz rozdzielacza podłączasz poprzez
    zegar programowalny, ustawiasz co pół godziny ON/OFF. Prezentację puszczasz
    w pętli.
    Wadą jest to, że przełączenie na wejście HDMI nie będzie zsynchronizowane z
    początkiem prezentacji.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba