  • 21. Data: 2010-05-30 19:49:23
    Temat: Re: kilka pytan o kombi/mpv dla wedkarza
    Od: "Jimiasty" <b...@c...pl>

    > Kiedys bylo Mondeo 4x4 ale to juz stare trupy

    oj tam trupy....

    --
    Pozdro. Jimiasty

  • 22. Data: 2010-05-30 19:56:35
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Jacys wedkarze na sali? ;)

    Sa :-) Ale ja na Twoim miejscu bym popatrzyl za VW T2 w ostatecznosci T3.
    Samochód jako taki jest cool i z klasa a na wypady wedkarskie nadaje sie jak
    malo co. Jak sie jeszcze troche namysle to chyba wróce do starych upodoban i
    sobie taki znów zanabede :-)

  • 23. Data: 2010-05-30 21:26:49
    Od: gooral <p...@w...pl>

    > Czy _MUSI_ byc RHD? Jeżeli nie _MUSI_ to może warto kupić nówkę na
    > kontynencie i zawlec ją do Irlandii :)

    Nawet bym nie probowal z LHD

  • 24. Data: 2010-05-30 21:38:41
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jimiasty" <b...@c...pl> napisał w wiadomości

    > oj tam trupy....
    >
    > --

    No dobra lekko pordzewiale, w sumie tez napisalem a sam jezdze jednym
    samochodem co ma 23 lata i nastepnym co ma 18 ;P

    PZDr
    Adam

  • 25. Data: 2010-05-30 21:41:48
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Użytkownik "gooral" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...

    > Czy _MUSI_ byc RHD? Jeżeli nie _MUSI_ to może warto kupić nówkę na
    > kontynencie i zawlec ją do Irlandii :)

    Nawet bym nie probowal z LHD
    --

    Z uwagi na uciążliwą jazdę czy przepisy?

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 26. Data: 2010-05-30 21:46:59
    Od: gooral <p...@w...pl>

    On 30 Maj, 18:56, "CeSaR" <a...@m...com> wrote:

> [...]
    > malo co. Jak sie jeszcze troche namysle to chyba wróce do starych upodoban i

    heh myslalem przez moment o kupnie vivaro crew cab (5 siedzen i paka),
    ale ciezko ponoc ubezpieczyc commerciala na osobe prywatna do tego na
    rzaden parking wielopoziomowy nie wjade (nad woda tez nie)

    ale skonczmy zarty ten pomysl z przekladaniem wedek przez otwor w
    kanapie mi sie spodobal czy jakies inne auta procz astry go maja? (juz
    wyczailem, ze w 626 '01 sedan u kolegi jest)
    btw znalazlem tez passata kombi '00 za podobna kase (1.8 benzyna) Ma
    kots moze poprzednia primere kombi? (bo udalo mi sie znalezc ja dosyc
    tanio po wszelkich przegladach etc '00 i jest 1/3 tansza od innych aut
    na jakie patrzylem (tzn mondeo/focus/picasso/passat etc)

  • 27. Data: 2010-05-30 21:48:42
    Od: gooral <p...@w...pl>

    On 30 Maj, 20:41, "kml" <A...@g...lp> wrote:

    > Z uwagi na uciążliwą jazdę czy przepisy?

    jazde wyprzedzanie na waskich uliczkach, koniecznosc rejestracji LHD w
    irlandii (papierow tona) do tego schizofrenia w komplecie jak na
    zmiane jezdzic LHD i RHD codziennie

  • 28. Data: 2010-05-31 12:09:07
    Od: Jimiasty <j...@g...com>

    >     No dobra lekko pordzewiale, w sumie tez napisalem a sam jezdze jednym

    oj tam pordzewiale od razu... :)
    akurat moj (mondeo 4x4) sie trzyma, jakis wyprysk rudej na masce.
    Stwierdzam ze blachy sa bardzo OKEJ, natomiast plastikowe zderzaki juz
    po kilkakroc szlag trafil, ale to dlatego ze w zimie auto robi za
    odsniezacz do ogrodka :)

    --
    Pozdro. Jimiasty

  • 29. Data: 2010-05-31 18:11:00
    Od: gooral <p...@w...pl>

    Dzieki wszystkim za odzew w watku jakby ewentualnie komus sie nudzilo
    i zmierzyl swoje kombi/liftbacka po przekatnej to sie nie obraze.
    Natomiast ogladalem dzisiaj kilkanascie aut z roczniko '99-'03 i
    poprostu tragedia syf i malaria w srodku 10 letniego auta od
    irlandczyka kupic sie nie da (widywalem nawet plamy z rozlanej farby
    na siedzeniach) nie wspominajac, ze 99% z nich nie ma przegladu
    (wlasciciel deklaruje zrobic przeglad jak sie zdecydujesz przy czym
    terminy sa kilku tygodniowe i dluzsze) a w ogloszeniu pisze, ze
    przeglad dopiero co zaliczony...

  • 30. Data: 2010-05-31 19:56:17
    Od: "kml" <A...@g...lp>

    Uzytkownik "gooral" <p...@w...pl> napisal w wiadomosci
    r.googlegroups.com...
> [...]
    > (wlasciciel deklaruje zrobic przeglad jak sie zdecydujesz przy czym
    > terminy sa kilku tygodniowe i dluzsze) a w ogloszeniu pisze, ze

    Nasi tu byli? :)

    --
    pozdrawiam
    kml