  • 131. Data: 2016-04-05 22:23:40
    Temat: Re: kierunkowskazy
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ignacy wrote:

    > To na jaki nieistniejacy przepis powołałem się w tym cytacie ?
    > Przecież ten artykuł opisuje jak kierowca ma ustawić się
    > do zmiany kierunku jazdy.

    ano na taki, że wskazywałeś na niego jako definicję. A on nią nie jest.

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 132. Data: 2016-04-05 22:40:42
    Od: "Ignacy" <b...@s...ma>

    > ano na taki, że wskazywałeś na niego jako definicję. A on nią nie jest.

    Musiałeś mnie pomylić z kimś innym.
    "Od zawsze" wiem, że takiej definicji nie ma w PoRD.
    Co najwyżej mogłem pisać, że art. 22.2 wskazuje
    co należy zrobić, aby prawidłowo zmienić kierunek jazdy.

  • 133. Data: 2016-04-05 22:45:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ignacy wrote:

    > Musiałeś mnie pomylić z kimś innym.
    > "Od zawsze" wiem, że takiej definicji nie ma w PoRD.
    > Co najwyżej mogłem pisać, że art. 22.2 wskazuje
    > co należy zrobić, aby prawidłowo zmienić kierunek jazdy.

    to naucz się pisać wyraźnie.
    zacytowałem Cię powyżej w odpowiedzi na mój post o nieistnieniu
    przepisu

    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 134. Data: 2016-04-06 11:31:27
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 5 Apr 2016 16:38:34 +0200, w
    <5703cdf3$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>, "Ignacy" <j...@d...hg>
    napisał(-a):

    > zmiana kierunku jazdy może nastąpić TYLKO
    > NA SKRZYŻOWANIU.

    Hmm, zastanawiałeś się czy nie oddać dobrowolnie prawa jazdy? :)

  • 135. Data: 2016-04-06 11:35:47
    Temat: Re: znak T6a i kierunkowskazy
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 5 Apr 2016 17:51:07 +0200, w <ne0mtc$jrp$1@node1.news.atman.pl>, Jacek
    <k...@a...com> napisał(-a):

    > Oczywiście, że byłby. Każdy, kto wyjeżdża z tej drogi po prawej stronie
    > i skręca w prawo chciałby wiedzieć, czy delikwent jadący z kierunku, jak
    > patrzy kamera pojedzie prosto, bo wtedy musi go przepuścić, a nie jest w
    > stanie tego wywnioskować po kierunkowskazach.

    Czy pojedzie prosto czy lekko w lewo i tak musi przepuścić.

  • 136. Data: 2016-04-06 11:37:56
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2016-04-06 o 11:31, r...@k...pl pisze:
    > Tue, 5 Apr 2016 16:38:34 +0200, w
    > <5703cdf3$0$22826$65785112@news.neostrada.pl>, "Ignacy" <j...@d...hg>

    > Hmm, zastanawiałeś się czy nie oddać dobrowolnie prawa jazdy? :)

    A ty, aby się zabić? (skoro on nie znając przepisów PoRD powinien oddać
    prawo jazdy, to ty, nie znając przepisów ogólnych, i nie wiedząc, że nie
    ma procedury oddania prawa jazdy, nie powinieneś żyć :)

    --
    Liwiusz

  • 137. Data: 2016-04-06 12:50:38
    Od: "Ignacy" <b...@s...ma>

    > to naucz się pisać wyraźnie.

    ja zawsze piszę tak żeby zrozumiał uczeń podstawówki.
    Nie wskazywałem definicji zmiany kierunku jazdy.
    To dowodzi, że pomyliłeś mnie z kims innym.

  • 138. Data: 2016-04-06 12:56:03
    Od: "Ignacy" <b...@s...ma>

    > Hmm, zastanawiałeś się czy nie oddać dobrowolnie prawa jazdy? :)

    A co ci się ubzdurało ?

  • 139. Data: 2016-04-06 13:25:25
    Temat: Re: nie ma definicji.
    Od: "Ignacy" <b...@s...ma>

    > ano na taki, że wskazywałeś na niego jako definicję. A on nią nie jest.

    Nie wciskaj mi, że ja wskazywałem że art. 22.2 PoRD jest definicją.
    W ponizszym poście jeszcze rozumiałeś o co chodzi,
    a póżniej popieprzyło ci się i zacząłeś mi wciskać jakieś definicje.

    kopia twojego postu :
    masti <g...@t...hell>
    5 kwietnia 2016 16:49

    > A kto/co upoważnia cię do używania kierunku geograficznego,
    > słonecznego, kompasowego, itd. itp.
    > Przecież chodzi o Prawo o Ruchu Drogowym.
    > Art. 22.2 PoRD dokładnie opisuje w jaki sposób odbywa się
    > zmiana kierunku jazdy, czyli należy odpowiednio ustawic się,
    > to znaczy, że zmiana kierunku jazdy może nastąpić TYLKO
    > NA SKRZYŻOWANIU.
    > Zmiana kierunku jazdy nie występuje podczas jazdy na łuku drogi,
    > lub na zakręcie drogi i w takiej sytuacji nie używamy kierunkowskazu.

    wskaż który punkt art 22, lub jakiegokolwiek innego, podaje definicję
    zmiany kierunku ruchu. Ale konkretnie z cytatem.

    koniec kopii postu.

    Moja odpowiedź była, że nie ma takiej definicji w PoRD.

  • 140. Data: 2016-04-06 13:39:44
    Temat: Re: skrzyżowanie.
    Od: "Ignacy" <b...@s...ma>

    > BZdura - a jak skrecę na parking, w osiedlówkę, do lasu, zawrócę to nie
    > zmieniam kierunku i nie muszę mrugać bo nie ma skrzyżowania?
    >
    > Shrek

    Słowo SKRZYŻOWANIE użyte jest w znaczeniu tak jak w słowniku
    j. polskiego. Oczywistym jest, że sygnalizacja kierunkowskazami
    dotyczy każdego zamiaru zmiany kierunku jazdy (art. 22.5).