  • Data: 2011-07-18 11:43:02
    Temat: Re: kierunkowskaz na rondzie
    Od: RadekNet <r...@r...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 18.07.2011 09:49, Cavallino pisze:

    > Nie wiedzę w tym nic dobrego, w takim przypadku migacz na rondzie
    > oznacza dokładnie to samo co jego brak w Polsce - nigdzie nie skręcam.

    Widzisz ... mylisz sie :) Wg przepisow ROI&UK jasno mowisz czy jedziesz
    "w lewo", "prosto" czy "w prawo" (uzylem "" zebys sie nie przyczepil, ze
    na rondzie jest tylko "w lewo"). Nadmiarem masla kaszy nie zepsujesz.

    > W Polsce sytuacja jest jednoznaczna w każdym przypadku.
    > Oczywiście gdy się umie sygnalizować - bo na tym polega problem
    > większości niepewnych na rondach - po prostu nie wiedzą co mają robić.
    > Na Wyspach też by nie wiedzieli. ;-)

    Jako, ze wyjasnienie, ze takie sygnalizowanie ma sens nie jest
    najwazniejsza rzecza w moim zyciu, to moge jedynie napisac EOT i
    zaprosic na Wyspy :)

    Pozdr.
    --
    Radek Wrodarczyk