  • Data: 2011-06-22 19:47:45
    Temat: Re: kierunkowskaz na rondzie
    Od: Shrek <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-06-22 19:32, Waldek Godel pisze:

    > pisałem o "geometrii skrzyżowania", cokolwiek to znaczy

    OK. Geometria była uproszczeniem - decyduje oznakowanie (zwykle
    poziome). Pisałem wyraźnie o geometrii _i_ oznakowaniu poziomym razem.
    Jest ono na ogół powiązane z geometria dlatego zastosowałem skrót
    myślowy. Na ogół skrzyżowania z wyspą centralną mają zupełnie inną
    geometrię i oznakowanie niż klasyczne ronda. Oczywiście pewnie da się
    znaleźć wyjątki.

    Shrek.