  • Data: 2009-12-24 23:29:54
    Temat: Re: kierowcy moturów w amerykanckich filmach
    Od: neuro <n...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 24 Gru, 23:30, Marek Borowski <m...@l...com> wrote:

    > Przy takim podejsciu to lepiej nie wychodz z domu. Kapiesz sie tez w
    > kamizelce czy kolo Ci wystarcza? Zabezpieczac sie warto ale nie warto
    > przesadzac.

    Nie mówię o przesadzie, ale jazda w t-shircie i okularach to
    przegięcie w drugą stronę.
    Nikogo do jazdy w ciuchach nie namawiam - po prostu z własnego
    doświadczenia wiem, ze gdyby nie solidne buty, kurtka i kask,
    byłbym dziś fizycznie typem Hawking'a. Każdemu jego wybór. A naprawdę
    nie zapierdalałem i ulica była _niemal_ pusta... Każdy jest cwany i
    mądry, do pierwszego razu.

    pozdr,
    p.
    P.S. Sam najchętniej jeżdziłbym bez tych nieporęcznych ciuchów. Ale to
    nie te czasy i nie to miejsce. I jeszcze do nich daleeeeko.