  • Data: 2015-10-18 20:54:40
    Temat: Re: kierowca pobił pieszego i wrzucił go do kanału
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 18.10.2015 20:31, PiteR wrote:

    > Ruscy muszą mieć zerojedynkowo wszystko z górnej półki.

    Akurat w Kijowie to nie Ruscy;)

    > To widać na ich
    > filmikach na yt. Jak kraść to miliony jak kochać to królewnę...

    Oj nie wiem. Na tych zdjęciach z portali społecznościowych "takie rzeczy
    tyko w Rosji" to wiele księżniczek jest... no wątpliwej urody (choć i
    tak pewnie lepiej niż u Niemców;)

    > Jeśli
    > na Fiata trzeba kraść rok to lepiej poczekać i za dwa lata kupić BMW.
    > Polacy już spuszczają z tonu. Robią się skąpi jak Niemcy (jeszze nie
    > jak Anglicy).

    Ja myślę, że to coś podobnego do naszego syndromu "parkingu przed
    kościołem". Tylko mocniej - dlatego zadłużą się na 15 lat, będą
    mieszkali w klitce w syfiastym bloku, ale Ładą nie pojadą.

    > Może Ruscy nie znają "dobrodziejstwa" spółdzielni :)

    Dokładnie tak. Tam nawet ludzie potrafią ocieplić scianę od swojego
    mieszkania na 6 piętrze. W wersji hard... pianką montażową;) Dodatkowo -
    nie ma takiego balkonu, coby się go nie dało zabudować jakimiś oknami z
    wysypiska. A części wspólne... szok. U nas windy w takim stanie jak tam
    od ręki by wyłączyli z eksplatacji.

    Shrek.