  • 1. Data: 2010-09-10 14:24:18
    Temat: kiedy w play?
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

    Nie wiecie kiedy Play planyje wprowadzić usługę blokowania połaczeń od
    numerów zastrzeżonych?

  • 2. Data: 2010-09-10 15:15:09
    Temat: Re: kiedy w play?
    Od: wkurzony nielubiący play <w...@n...play.pl>

    Użytkownik "zbigniew" <...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Nie wiecie kiedy Play planyje wprowadzić usługę blokowania połaczeń od
    > numerów zastrzeżonych?

    Nie wiemy, a jakaś sieć ma coś takiego? Dlaczego miałby wprowadzić?
    Zdarza się, że nie wyświetla numeru i to wcale nie z winy dzwoniącego,
    np ktoś dzwoni z zagranicy, z bramki VOIP, albo coś akurat jest nie tak
    na centrali itp.

  • 3. Data: 2010-09-10 15:26:07
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "wkurzony nielubiący play" <w...@n...play.pl> napisał w
    wiadomości news:i6di1u$9gl$1@usenet.news.interia.pl...
    > Nie wiemy, a jakaś sieć ma coś takiego? Dlaczego miałby wprowadzić?

    Era, Plus, TPSA

    > Zdarza się, że nie wyświetla numeru i to wcale nie z winy dzwoniącego,
    > np ktoś dzwoni z zagranicy, z bramki VOIP, albo coś akurat jest nie tak na
    > centrali itp.

    No i co z tego? To niech zadzwoni z innego numeru. Moze mam gdzies problemy
    dzwoniacego - zycze sobie, zeby sie wyswietlil i juz.
    Zreszta w sytuacji, gdy polaczenie przyjdzie wogole bez prezentacji (a nie z
    prezentacja ukryta) - choc polaczenia takie to obeznie rzadkosc - blokada
    przepusci je.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-09-10 18:31:44
    Od: ererer <e...@n...pamietam.maila>

    W dniu 2010-09-10 17:26, SDD pisze:
    > Użytkownik "wkurzony nielubiący play"<w...@n...play.pl> napisał w
    > wiadomości news:i6di1u$9gl$1@usenet.news.interia.pl...
    >
    > Era, Plus, TPSA

    Plus niestety tylko dla abonentów (nie pre-paid).

    --
    ererer

  • 5. Data: 2010-09-10 19:01:30
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 10 Sep 2010 20:31:44 +0200, ererer <e...@n...pamietam.maila>
    wrote:

    >Plus niestety tylko dla abonentów (nie pre-paid).
    Era chyba tez?

    WAM

  • 6. Data: 2010-09-10 19:21:08
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 10-09-2010 o 16:24:18 zbigniew <...@o...pl> napisał(a):

    > Nie wiecie kiedy Play planyje wprowadzić usługę blokowania połaczeń od
    > numerów zastrzeżonych?

    Pozostaje wybrać fona z systemem i soft do tego odpowiedni, co zresztą
    działa też na smsy i ogólnie ma multum możliwości konfiguracyjnych..

    --
    pzdr, Piotr M

    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?
    - Szukałem, ale nie znalazłem."

  • 7. Data: 2010-09-12 11:23:05
    Od: "zbigniew" <...@o...pl>

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
> [...]

    Pozostaje wybrać fona z systemem i soft do tego odpowiedni, co zresztą
    działa też na smsy i ogólnie ma multum możliwości konfiguracyjnych..

    tak ale ma jedna wadę, dzwoniący nie dostaje komunikatu o blokadzie numeru

  • 8. Data: 2010-09-12 11:24:28
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    > tak ale ma jedna wadę, dzwoniący nie dostaje komunikatu o blokadzie numeru

    Co najmniej dwie: w przypadku wyjatkowego upierdliwca nastepuje szybkie
    rozladowanie baterii.
    Przy usludze ACR telefon czuwa sobie spokojnie, nic nie wiedzac o probach
    nawiazania polaczenia.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 9. Data: 2010-09-12 20:37:45
    Od: Big Brother <b...@g...pl>

    W dniu 2010-09-10 21:01, WAM pisze:

    > Era chyba tez?

    Nie. W TT działa poprawnie, jedyne utrudnienie - aktywacja przez
    końsultanta.

    --
    Big Brother

  • 10. Data: 2010-09-12 20:39:34
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 12-09-2010 o 13:23:05 zbigniew <...@o...pl> napisał(a):

    > tak ale ma jedna wadę, dzwoniący nie dostaje komunikatu o blokadzie
    > numeru

    Skąd wiesz, są softy co możesz nawet info nagrać swoje, mają swoją pocztę
    głosową, blokadę numerów spoza książki, blokadę wszystkich oprócz, blokadę
    czasową (aby Ci klienci np nie dzwonili) itd itd, multum możliwości.
    Zapewnia to operator? Nie. Żadnego softu z tymi bajerami nie używałem i
    nie pamiętam tez nazwy, mi wystarczyła podstawowa funkcja - blokada
    zastrzeżonych i do tego się ograniczałem.