eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikakids react to walkmansRe: kids react to walkmans
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!cyclone03.ams2.highwinds-media.com!voer-me.highwinds-media.com!peer03.am1
    !peering.am1!peer04.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    From: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>
    Subject: Re: kids react to walkmans
    References: <X...@l...net>
    <moeip3$atm$1@news.vectranet.pl> <mogqnj$dru$1@node2.news.atman.pl>
    <mov8or$b1d$1@news.vectranet.pl>
    <55b32f1b$0$2199$65785112@news.neostrada.pl>
    <55b64e15$0$27524$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <55b65d8a$0$27523$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <mp7k0r$45v$1@node2.news.atman.pl>
    Organization: : : :
    Date: Tue, 28 Jul 2015 12:57:03 +0200
    User-Agent: slrn/1.0.2 (Linux)
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=iso-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Message-ID: <s...@f...lasek.waw.pl>
    Lines: 28
    NNTP-Posting-Host: 77-253-217-116.static.ip.netia.com.pl
    X-Trace: 1438081023 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2207 77.253.217.116:16082
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Body-CRC: 3119525569
    X-Received-Bytes: 2292
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:684068
    [ ukryj nagłówki ]

    Pan Piotr Wyderski napisał:

    >> Jak są ustawione lustra i soczewki w episkopacie, to nawet
    >> w szkole dla milicjantów mówili.
    >
    > A mówili, dlaczego obiektyw ma tak skomplikowaną budowę
    > zamiast składać się z jednej, łatwej do wyjaśnienia, soczewki?
    > "Nie garb się?" :-)

    Jasne, że mówili! Nie wiem jak w szkołach dla milicjantów, tam
    nie uczęszczałem, ale w moich wyjaśniali mi dlaczego używa się
    w optyce różnych gatunków szkła i łączy je ze sobą.

    >> Nie widzę przeciwwskazań, by dzisiaj w szkole nie wyjaśniać
    >> działania triody
    >
    > Tam od razu triody. Mnie sam opis zasady działania katody
    > tlenkowej wystarczy. Ale za to *DOKŁADNY*, bez pierniczenia
    > o "pracy wyjścia".

    No więc dokładnie nie powiedzieli jaka jest metodyka obliczeń
    wszystkich krzywizn w obiektywie kamery. O tlenkowej katodzie
    też dość by było powiedzieć, że jest. Szkoła nie jest miejscem,
    gdzie o rozwiązaniach technicznych należy mówić dokładnie.
    W ogóle nie jest miejscem, gdzie uchodzi pierniczenie.

    --
    Jarek

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: