  • Data: 2015-07-28 00:33:25
    Temat: Re: kids react to walkmans
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Pan J.F. napisał:

    > Ale to bylo jakos tak "pierwsza likwidacja w Europie" ... chyba
    > jednak o TV w Berlinie chodzilo. Znalazlem - 2003 rok to byl.

    Nie wiem czy nie pierwsza była w Holandii. Znajomy wybierał się
    do pracy na amsterdamskim uniwersytecie i pyta mnie co zrobić,
    by być ma bieżąco i móc odbierać tamtejszą telewizornię. Mówię
    mu, żeby sobie kupił tuner TV do laptopa. Więc kupił gdzieś, może
    na wyprzedaży. Ale nic na tym nie odebrał, bo jakiś tydzień przed
    jego przyjazdem przeszli całkiem na DVB-T. Złośliwy naród.

    > Ja tam jakos lubie radio ...

    Ja też. Ale radio to społecznoć. Jeśli będzie słuchać tylko nas
    dwóch, to radio padnie.

    > Chcesz dziecku pokazac jak zrobic radio, czy jak zrobic internet ? :-)

    All Gore może być tylko jeden. Zresztą za duże mi już dzieci wyrosły,
    bym mógł coś pokazywać.

    --
    Jarek