  • Data: 2010-03-04 12:07:26
    Temat: Re: keywords i keyphrase
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tue, 02 Mar 2010 17:12:42 +0100, hazet napisał(a):

    > Kapsel, możesz podać 3 argumenty wraz z wyjaśnieniem dlaczego Keywords
    > jest dziś nie ważny chociaż wszelkie największe strony go mają, w każdym
    > seo kursie, wskazówce jest wspomniany

    1. Keywords pierwotnie zostało wykorzystane przez "sprytnych" do spamowania
    (zaburzania wyników) wyszukiwarek. Wciskano tam na siłę hasła typu "sex",
    żeby witryna była wysoko na popularne słowa (niezależnie od faktycznej
    tematyki witryny). Dlatego wyszukiwarki zaczęły olewać Keywords

    2. Keywords nie jest widoczne dla końcowego użytkownika, co w połączeniu z
    olewaniem przez wyszukiwarki degraduje użyteczność tagu do poziomu
    html-owego komentarza.

    3. SEO kursy są do dupy, albo stare.

    Ogółem, dużo witryn ma keywordsy "z rozpędu", bo CMS pozwala, bo się
    dopisało, bo szablon już zawiera kawałek kodu i tylko trzeba uzupełnić. I
    ludzie (ja czasem też ;) z przyzwyczajenia dopisują, tracąc czas i dodając
    parę bajtów kodu do przesłania. Jeśli więc chcesz kontynuować tą tradycję -
    proszę bardzo, nic złego się od tego stać nie powinno.
    Jeśli zaś zamierzasz bronić stanowiska, że Keywords jest potrzebne, to dla
    odmiany poproszę 3 argumenty wraz z wyjaśnieniem dlaczego ten tag jest
    ważny (że o tym piszą w jakichś seo kursach, nie zaliczę*).

    *- sugeruję tu uznać mój autorytet, bo zajmuję się SEO zawodowo ;)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net