  • Data: 2002-11-03 08:32:54
    Temat: Re: kazza - jak ja zablokowac ?
    Od: "Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak" <B...@t...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Cóż, Sat, 2 Nov 2002 18:09:50 +0000 (UTC)
    PolQba <p...@p...onet.pl> pisze:

    > jest to o tyle zabawne ze polski internet dziala tak samo czy to zablokujesz
    > czy nie,

    A wcale nie.

    > a ze jeszcze masz komu serwowac internet to tylko kwestja braku
    > drugiego lanu gdzies obok....

    A ja znam też takich 'obok'. Wszyscy ciągną non-stop zapakowane
    kazy pełne list do ściągania, bez limitów up/download...
    Taki speed panie, wszyscy tam mi polecą i co ja zrobie... => ;))

    Jak nie zatyka ściąganie "do", to zatyka ściąganie "od" -
    co jest jeszcze gorsze... Ja np. wiem, czemu moi mi nie uciekają.
    hint: bo "tam" są ich klnący na powolność sieci kumple.

    --
    Tomasz 'BloodMan' Tomkowiak <b...@t...one.pl>
    [RLU:146065, GG:3218485, IA:3647017539, #amypl tkdMass]